Noen som fikk seg en SANDRA CHEVRIER - LA CAGE, À L’UNISSON?

We’ve all been there. Har heldigvis funnet mitt kryptonitt som er en kombinasjon av lavere limit på kredittkortet, sterkere viljestyrke, og rett og slett bare gi f**n i å hoppe på alt som kommer ut. Det er faktisk ikke alt man trenger til tross for at man har mappene til det.

5 Likes

Likte konseptet, men var litt skuffet over selve motivet.

1 Like

Når det kommer til PichiAvo sin Dionysus, så er det første PichiAvo jeg virkelig har hatt lyst på.
Da jeg anser Doinysus som min gud :stuck_out_tongue:
Sandra Har jeg en grei samling av fra før, så aldri feil å legge til noen flere i samlingen der.
Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg ofte er en av de som syntes jakten er gøy :slightly_smiling_face: ile:
Og at det derfor har blitt en del i mappe opp igjennom årene.
Men det er en hobby som alt annet.
Jeg hopper heldigvis ikke på alt som kommer ut, men når jeg har funnet noe jeg vil ha så investerer jeg gjerne mye tid i jakten.

Noen som var litt rask på avtrekkeren og ikke er keen på sin Sandra? Send meg en melding😊

Prøvde meg på dette, men siden klikket jo fra første stund, på de bildene jeg var innpå stod det bare “coming soon” ellers var de utsolgt :-!

Det ble for tungt for nettsiden. De startet opp igjen kl 18.45.

Fikk nummer 72. Får se når det kommer. Sikkert flott live.

3 Likes

For det første ble ikke alle lagt ut på likt og for det andre var det tekniske problemer med releasen. Forstod det slik at Shopify som releasen brukte slet med at ett og ett bilde skulle legges ut. Derfor kom det på trykkene “Coming soon” mens på oversiktsbilde kom samme bilde opp med “Sold”.

Kan veldig godt være at interessen for dette trykket var lite. Fordi det blir mye likt. Selv om hvert trykk er 1/1. Men det at det ble liggende lenge ute var strategien (ett og ett ble lagt ut) og et teknisk problem som gjorde at man ikke fikk kjøpt over lang tid slik at salget ble stoppet og startet igjen.

De ligger i hvert fall nå ute for det dobbelte på Ebay, men det er vel standard.

Selv tror jeg dette trykket vil bli mer populært med tiden på grunn av trykkeprosessen, men umulig å si. Sandra har sluppet for mye i det siste, og det har nok i hvert fall på kort sikt dempet interessen.