Noen som fikk seg en SANDRA CHEVRIER - LA CAGE, À L’UNISSON?

Noen heldige vinnere? Var heldig etter 47 min med refresh og fikk tilslag på denne :slight_smile:

12 Likes

Heldig og heldig :slightly_smiling_face: Her skulle man være usedvanlig treg om man ikke greide å få tak i.

1 Like

Fikk tak i denne :blush: ser flere påpeker at det er veldig likt mye annet (som jeg forsåvidt er enig i) men jeg syntes disse er dritkule, og gjør virkelig noe med et rom fra plassen sin på veggen.
Gleder meg til å se det live :clap:

12 Likes

Forsøkte på 4 andre før jeg traff på denne. Vekke på under 3 sekunder :slight_smile:

Dette er vår første Sandra så jeg må si meg kjempefornøyd :slight_smile:

4 Likes

Var flere som lå ute (relativt) lenge til SC slipp å være. Kjøpe ingen selv.

2 Likes

Hvordan greide du å gjennomføre handelen på under 3 sekunder?

På de 3 første så greide jeg ikke det :slight_smile:

Gratulerer med en Chevrier i samlingen :+1:
Har mistet tellingen over mine, men er like glad i alle :smiling_face_with_three_hearts:

8 Likes

Du engasjerer deg usedvanlig mye til å være så lite interessert.

1 Like

Hvordan vet du graden av min interesse?

Er Synsk

Gratulerer, kult bilde :sunglasses:

Syns disse begynner å bli litt kjedelige og repeterende…

1 Like

Kjøpte et jeg og, men er svært usikker på om jeg faktisk liker bildet.

Jeg satt lenge i tenkeboksen på denne, men glad jeg stod over. Veldig fornøyd jeg heller klarte å kapre pichiavo gjengen sin siste release. :slight_smile:

Fikk du den?? Hvordan klarte du det?
Dette ble trøste kjøpet mitt fordi jeg ikke fikk PichiAvo.
Send en melding hvis du ikke skulle være fornøyd med den, jeg er på jakt etter den :slight_smile:

Jeg tok egentlig bare ting knusende med ro, trykket bare en gang på knappen og ventet tålmodig. :stuck_out_tongue: siden var jo i knestående fra første sekund.

1 Like

Virker som frigjøringen av dopamin ved trykkslipp er mer stimulerende enn kunsten

2 Likes

Glemte PichiAvo og tunet meg inn på GP sin side i går, studerte de forskjellige eksemplarene, og kom til at øynene er litt usymmetrisk. Andre som tenker det samme? Jeg ble i tvil, og dermed ble det ikke til at jeg prøvde meg på kjøp.