Noen som har en anelse av hva dette er verdt i dag?

For en del år siden kjøpte jeg Lost hope (canvas) av Martin Whatson (100 x 150 cm). Lurer på om noen har en anelse om omtrentlig verdi på noe sånt i dag? Det er ett av tre originaler, alle tre med sine egne variasjoner. Dette er den desidert kuleste av de tre, spør du meg :slight_smile:

Ignorer de flotte blomsterbladene som har sneket seg med på bildet!

2 Likes

Stilig motiv.
Dette ble vel sprayet opp i Oslo, Storgata i august 2011 til minne for 22.juli og support til Human Rights Watch om jeg husker riktig.

Ville sagt mellom 50 og 100, hovedsakelig på den lavere enden av skalaen.
Less is more med graffiti, ble nylig solgt for 87.000,- + 5% via galleri. Tok litt over ett år før det ble solgt.

Prisen er veldig motiv avhengig, tenker kanskje dette motivet er sammenlignbart med nevnte over(?). det at det er relativt ukjent og ikke finnes trykk vet jeg ikke om hever prisen. Martin sine eldre motiv uten graffiti er heller ikke like populære som med graffiti.

Takk for svar! Ja, når det kommer til motiv er det nok kanskje litt sammenlignbart med Less is more :slight_smile: Men er vel avhengig av at man venter på riktig kjøper for å få best mulig pris, som du sier.

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.