Noen som ikke har fått MW - Passé?

Hei!
Er det flere som ikke har fått post fra GP med MW - Passé?
Har ikke fått noe enda eller hørt noe…begynner å bli bekymret…har aldri tatt så lang tid før :woozy_face:
Noen som kan berolige meg eller bør jeg være bekymret?

Fikk mitt på torsdag i forrige uke.
Fikk også sporing noen dager før det.
Ville kontaktet dem for å høre hva status er.

Ville helt klart sendt de en mail. Jeg fikk tilslag i runde nr 2,og fikk mitt levert for en ukestid siden. Sporingsnummer dukker jo umiddelbart opp i Paypal ihvertfall når det er tildelt sporing.

Takk for svar :pray:
Dette var jo ikke betryggende i det hele tatt :woozy_face:
Må sende mail å høre hva som skjer…

Heller ikke mottatt mitt enda

Send GP en mail, de svarer raskt.
Ingen vits i å spekulere.

Mitt forsvant innom posten for tollklarering, så ikke fått mitt enda selv om det har vært i landet i over 1 uke :slight_smile: Så det dukker nok opp :slight_smile:

Ble ikke disse sendt med UPS da? Da tar de seg også av tollklareringen, posten skal bare levere for de.

Mitt forrige Sandra Etching blei frakta med Royal mail sjølv om det sto UPS på kvitteringen. Tok ca 2 veker før den kom fram til utleveringsstedet. Så GP er litt rotete på det.

Jo, men når jeg fikk siste John Doe så måtte jeg godkjenne noe på posten som gjorde at jeg tror alt forsvinner innom posten. Tidligere har det bare kommet på direkte :slight_smile:

Jeg fikk ikke tildelt noe sporingsnummer eller lignende etter betaling. Oppdaget etter en ukes tid at det lå en mail fra et selskap i Newcastle som skulle stå for sendingen, som trengte telefonnummeret mitt. Denne mailen lå blant “søppelmail”. Kan være lurt å ta en titt der!

Etter dette mottok jeg printet i løpet av et par dager.

1 Like