Har kjøpt meg et hus og fant dette enorme bildet.
Fulgte med, kan man si. Sikker verdt en million kroner.
Vekk skal det uansett.
Hvem har malt?
Har kjøpt meg et hus og fant dette enorme bildet.
Fulgte med, kan man si. Sikker verdt en million kroner.
Vekk skal det uansett.
Hvem har malt?
Det var nydelig:)
Ja, ikke sant?
Heldigvis er det sikkert 120 * 150 cm
Det ser ut som det står Stephen Kaye som passer fint med et google søk 
Enig - fyren er glad i pastell

Du har nok rett. Er helt sikkert verdt en milliard
Ser ut som du kan få et par lapper om du er heldig
Kan slippe det her på forumet for 500 spenn.
Eller en original hurtiglader til iphone. hehe
Man trenger en stor bil for å få det med seg
Hvem vet, kanskje noen vil ha det på hytten eller noe.
Passer spesielt godt til å dekke skader på vegg og lignende. Det er svært!
Hadde det vært en elg der…og kanskje en solnedgang - så hadde 500 kr vært et røverkjøp!