Ny release hos GP & mye action!

Different Strokes Group Show Penang At The Hin Bus Station

March 28th - Different Strokes Penang - at the Hin Bus Company.

this is one of the best venues worldwide to show off street art as its 3/4 outdoor & 1/4 indoor, a massive old 50’s american style bus station.

Featuring - Sandra Chevrier, Icy & Sot, Martin Whatson, Roamcouch, Snik, Nafir, Bon, Alexface, Beejoir, Gabriel Pitcher, Ernest Zacharevic, Levelet.

bring street art from around the world to Penang and the Hin Bus Station is a great honour, the people of Penang love

street art and it will be great for the people to see different styles from all round the world.

we have a private view thursday 26th march 8pm penang time, all works will go online on our release page www27th march 5pm uk time.

we have amazing rare and unseen prints and originals from our artists and lots of new un seen works.

here is a little flavour, send a mail out 1 hour before release with lots of pictures of the show and works.

graffiti prints — Products ( noe har kommet på siden, mer i vente om jeg forstår GP rett )



2 Likes

Digger Martin Whatson collagen med Icy & Sot molotov!

MARTIN WHATSON TOUCAN HAND FINISHED PRINT WHITE Edition of 165
All Unique hand finished in spray paint and posca pens…

wow…

1 Like

Betyr det at man slipper moms på Whatson printet?

Tror du uansett må betale moms av 20% av verdien, så fremt du ikke selv er kunstneren.

Jeg husker ikke helt hvor diskusjonen var, men vi kom vel fram til at HF er å regne som et vanlig trykk og at man da må betale 25% mva og fortollingsgebyr.

Flaks og tilfeldighet som avgjør. Jeg fikk 5% på siste HF

Er med på at det er mye tilfeldigheter og flaks. Jeg ringer ikke posten og ber de om å fakturere meg mer, spesielt siden jeg er uenig med de, men i hht regelverket er det 25% på HF også, du kan prøve å overtale de om at det ikke er tilfellet, men til syvende og sist har man en veldig svak sak når lovverket påpeker at det ikke er kunst.

Grunnen til at det er 25% på HF er at også disse er delvis maskinelt framstilt. Tollvesenet består ikke av kunstkjennere som kjenner til alle ord og uttrykk så det er mulig å overbevise dem, men i utgangspunktet er det best å innstille seg på at det er 25%.

Hva tenker folket om slippet? Noen som skal prøve seg?

Trodde det var i morgen, faen så irriterende. Nå er de gått virker det som

Ble en white på meg.

En hvit på meg også.
UPS unngår vistnok moms da de tolker dette som originaler.
Fint at alle er hand finished :smile:

Fikk også en standard hf utgave!
Hadde glemt hele releasen og prøvde ikke før 16.20. Rett i kassa fra mobilen. Awsome;)

Fikk tak i en standard HF selv.

Gikk også for main edition :+1:

Fikk ikke :frowning:

Står jo 27. I den første posten her. Hva er det GP holder på med?

27.mars er snakk om de bildene som er stilt ut på det showet de har i Malaysia(?) nå.

Hehe, alltså jeg som ikke har gjort hjemmeleksen min. Jaja, penger spart