Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

Jeg kan i alle fall bekrefte at jeg hadde 3 Sandraer i kurven, hver for seg da de ble tilgjengelige på forskjellige tidspunkt. Jeg konstaterer at jeg er særdeles rusten i gamet da jeg oppdaget at gammelt kortnummer var på min profil og dermed ble spilt helt utover sidelinjen.

1 Like

Holdt på å kjøpe Nuno Viegas Plane V gold leaf, men kom på at jeg har begrenset plass på veggen og det finnes annet jeg heller kunne tenke meg

Ble så frustrert av sold out at jeg endte opp med å kjøpe Cleon Peterson et annet sted istedet :man_facepalming:t4:

1 Like

3 bilder gitt

3 Likes

Grattis til alle som fikk noe til Norge
Var selv i luften til Zagreb og fikk nada pga forsinkelser

Hadde et øyeblikk i går, ved 18 tiden, som jeg ikke husker noe av, så om noen er interessert i en blå tiger når tiden kommer så si gjerne i fra :see_no_evil::grinning_face_with_smiling_eyes:

Min oransje tiger stål allerede på gangen hjemme :smiley: Ble det meste utsolgt eller? Er det mulighet å se om der er noe igjen? :thinking:

Velvet er i hvert fall stengt. For nå :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hei, jeg er ganske ny på dette, vant MW Behind the curtain landscape trekning på GP for et par år siden, og har hatt lyst på et til siden.

I går fikk jeg kjøpt Dancer White i print vault slippet, men dama er ikke like ivrig på å ha det på veggen. Hvordan er byttemarkedet for dette?

Dessuten lurer jeg på toll og slikt, skal ikke kunst være tollfritt? Må jeg regne med masse trøbbel med dette?

Takker for svar :slight_smile:

Print Vaults… :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Litt trøbbel må du regne med, men du kan være føre var ved å spørre om shippingnummeret og så ta kontakt med aktuell speditør (Tror GP opplyste at de bruker UPS) der du opplyser om hva som sendes. GraffitiPrints er Martin Whatsons mellommann i dette tilfellet så denne skal importeres mva-fritt. Derfor er det viktig å fortelle speditør at dette er kjøpt direkte fra kunstner via kunstners mellommann, er et silketrykk i x eksemplarer.

1 Like

Når det gjelder MW dancer som ble solgt så var dette PP utgaver, altså ikke direktekjøp. Disse er dessverre ikke fritatt for mva. Men det er kunst, så om alt blir riktig skal man kun betale 25% mva av 20% verdi på forsendelsen + fortollingsgebyr

1 Like

Ingen som har fått sporingsnummer etter dette salget ennå vel?

1 Like

Fikk sporing 2 min etter forrige post!

Nada

Fikk e-post om at pakken er på vei. Men ingen sporingsnummer.

1 Like

Pakke levert på dør 48 timer etter betaling.

Hvordan fikk du til det da? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Levert av UPS istadet for Royalmail?

Jeg får også mitt levert i morgen av UPS :slight_smile: