Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

Ble main på meg :smiley:

4 Likes

Main på meg og, deltok i trekning for både main og washed. Mottok mail litt etter klokka 15.

4 Likes

Main på meg også! Ville helst hatt washed/brass, men veldig fornøyd uansett :slight_smile:

3 Likes

Fikk washed :smiley:

3 Likes

washed her også, må bare selge den inn hos samboeren nå :sleepy::upside_down_face:

2 Likes

Rart det der når samboere/ kjærester/ sjefen i huset aldri får vite noe før det faktisk er kjøpt :shushing_face:

8 Likes

Ingenting enda :frowning:

Si ifra hvis noen ombestemmer seg på en main.

Gratulerer dere som fikk tilslag :slight_smile:

No luck this time… Er også villig til å kjøpe en main eller washed om noen ombestemmer seg :slight_smile:

1 Like

Ingenting. Som vanlig.

Main på meg🤩 Storfornøyd!

2 Likes

Main her :slight_smile:

2 Likes

Ingenting her :confused: gi en lyd om noen skulle ombestemme seg

Nada denne gangen gitt! Gratulerer til vinnerne!

bytter gjerne en main mot siste fra Sandra.

Nada :disappointed_relieved:

Gratulerer så mye til alle som ble trukket ut! Dette har vært noen stressende uker :sweat_smile:

noen idé hva dette kommer på totalt med toll?

Er bare fortollingsgebyr så lenge opplaget er under 300, og kjøpt direkte fra slipp?

@lynch
Kostpris til Norge (eksl. MVA og tollbehandlingsgebyr) ved betaling via PayPal med standard instillinger blir cirka som følger:

Passé
Main: ~5423 NOK
Gold Leaf Washed: ~10284 NOK
Acrylic: ~15822 NOK
Brass: ~19475 NOK

2 Likes

Ikke noe her heller, har aldri hatt flaks når det kommer the lotteri med Whatson. Så hvis det er noen som ombestemmer seg for en eller en annen grund, er det bare å ta kontakt. Har også ting som kan byttes imot den :slight_smile: