Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

Skal være mulig i 48 timer, til og med 5PM på tirsdag (er vel UK tid). Ser på instagram at de har hatt litt spam-problemer, så de ber folk forsøke igjen om noen timer.

Fant ingen informasjon om hva prisen ville bli ?

Fra £ 395 - £1.500; New Releases – GraffitiPrints

1 Like

Fikk svar fra dem nå;

Giancarlo Petrucci info@graffitiprints.com
18:32 (2 minutes ago)
to Martin

hi

please accept our apologies

due to so many emails coming in at once the server thinks it is getting attacked by spam.

it auto switches off, we are trying to rectify this now, give us a few hours or try back tomorrow.

we can always extend the date too if needed, still nearly 47 hours left to register.

wendy

1 Like

Kom igjennom nå

1 Like

Hm, jeg kommer fortsatt ikke igjennom. Prøver igjen imorra. :+1:t2:

Jeg bare trykket og trykket, så kom jeg igjennom til slutt.

Hvordan melder man seg på lotteriet? Er det bare å bruke kontaktskjema og skrive ned hva man er interessert i?

http://www.graffitiprints.com/lottery/

http://www.graffitiprints.com/lottery/

Bare å legge inn navn og epost (bruk den eposten du har PayPal kontoen din knyttet til), tikke av på ønskede trykk i listen, fyll ut din fulle adresse og så prøv å trykke på “send” nederst helt til den går igjennom.

Prøv gjerne 3-4 ganger, vent noen timer og prøv igjen, så går den gjennom til slutt.

Du vet den er gått gjennom når du får eg slik “grøn melding” som @MaWeBra viser til over her.

Lykke til :slight_smile:

3 Likes

Takk for grundig forklaring :smile:

Har ikke fått noe på tidligere slipp, så syntes dette er en mer fair måte å gjøre det på :+1:

1 Like

GP på facebook og IG

Sites lottery system in meltdown
If you want to enter for @martinwhatson lottery for passé
Email us at info@graffitiprints.com with name address (inc country) and versions you want to be entered for
Thanks for your understanding in our market stall of a website - upgrade coming not soon enough!

Liten sammenligning i PS.

2 Likes

Betyr det at vi som kom igjennom i går også burde sende mail nå? Tror nei, men greit å være på den sikre siden :grin:

Ikke nødvendig å sende mail hvis du har sendt via nettsiden.

Capture1

1 Like

Takk for svar!

Noen som har vært heldige?

Tror ikke de har sendt ut noe enda :slight_smile:
Krysser fingrene!

Noen har begynt å få vet jeg :crossed_fingers:t3:

1 Like

Blir spennende å se hvor mange smuler som faller på kunstveggen og på finn etter venneliste, vips, vault, galleriene ect har fått sitt. Printslipp nå til dags er en jævlig stor nedtur i forhold til lykkerushet for 4-6 år siden :slight_smile: