Nye kunstkjøp

Kjøpt for et år siden og endelig fått rammet det inn. Bildet er lånt av Linn rammer inn sin Instagram.

19 Likes

Har hatt noen bilder til innramming hos Galleri Kollekt, og hentet de i dag. Først opp på veggen ble klassikeren Che, og rammejobben var top notch. Godt fornøyd!

22 Likes

Siste inn, hos rammemaker nå.

17 Likes

16 Likes

19 Likes

Kjøpte denne og hang opp i dag:

.
Dette verket ble jeg gjort oppmerksom på via KV (Keith Haring - kunst eller plakat?). Synes 1990,- var en grei pris, men var nok
og litt klok av skade, da jeg for noen år siden hadde Jazz av Matisse i handlekurven og var klart til kjøp, som ble senere ble tatt ut i relativt beruset tilstand, og jeg sovnet… Et verk som @stormen senere flippet med 64000,- i gevinst (En spennende kunsthistorie - betalte 550 EUR, tjente .....?). Men denne gangen nølte jeg ikke:) Tror uansett verk av KH som er klart autentiske vil stige bra i pris (lisensiert av The Estate of Keith Haring). Spanderer en øl på tipseren om KV-treff snart:)

14 Likes

Tittet på det selv, IKEA samarbeidet er det ikke? Sett andre utgaver av hunden som er merket KH Estate gå for rundt €1000, de er riktignok ikke ett IKEA samarbeid. Tror det var ett godt kjøp!

Fem små (20*20) fra Euan Roberts. To av dem AP, en original og to vanlige trykk.

11 Likes

Siste bilde er forøvrig en hyllest til Daniel Johnston som døde i fjor. Strålende musiker og kunstner.

4 Likes

Artige bilder disse! Mye likt David Shrigley, men etter hva jeg husker er vel disse ganske mye rimeligere?

Jepp, mye rimeligere. Var utstilt mellom Shrigley og Charming Baker på London Art fair sist uke (gjennom Jealous).

2 Likes

Brusk

14 Likes


Borondo - Bruno

14 Likes

Lekkert!

1 Like


Endelig gode vibber i leiligheten. Helt rå live. Takk @andthenPush :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 Likes

Vet ikke om dette kan defineres som et «kunstkjøp», men synes den var litt kul😊


MTN Ltd. Edition Shepard Fairey - Obey…

11 Likes

Selv takk for en veldig hyggelig handel! :smiley:

2 Likes

Artglass AR70. Mørkbrun ramme med struktur for å hente inn treverket fra skuten:)

12 Likes

Boris Tellegen skulptur/lampe fra Case Studyo

14 Likes

26 Likes