Nye kunstkjøp

I dette tilfellet var i hvert fall tuben merket med nummeret. Jeg går nesten ut fra at galleriet fører sånt.

15 Likes

Elsker Mehdi.

Takk for god service, @Gard!

29 Likes

Flott verk!

1 Like

Ry David Bradley

4 Likes

Roby Dwi Antono, kjøpt etter tips fra Lanseringstråden:blush:

11 Likes

Grattis med så fin Roby Dwi Antono! :heart_eyes:
Er besatt av det siste printet hans fra Mooseyart, men det fikk jeg ikke tak i. Fortsatt bitter :wink:

1 Like

Takker, har vært litt usikker på hva jeg synes om kunsten hans. Han har mye fint men har vippet litt på om det er «helt meg». Denne synes jeg derimot var utrolig stilig, var aldri i tvil😊 du kan jo legge ut en ISO på UAA, kan jo være mulig du får napp🤞

1 Like

Rammet inn flytende

15 Likes

Alejandro Acosta - WiFi Baptism :alien: Veldig fin fyr med mye gøy og bra. Sikkert ikke for alle. Han la ved en liten tegning også. Alkydic oil and acrylic on canvas.

Han er med i en «digital gruppeutstilling» med mye bra kunstnere, Up Close and Personal, kurert av Angeliki aka Dynamisk for de som kjenner til henne, jobber bla. med Dolk og selger de nyere verkene hans.

8 Likes

Den der var jævla fin faktisk. Litt uvanlig med den typen stemningsfulle bilder her inne (no offence, sorry, no sorry)

1 Like

PichiAvo

Stor takk til Gooner87 for tips på langseringstråden🙏

13 Likes

Paul Verdell - Nick and His Bucket Hat. Fargestift på papir. Fra “Still Life”-utstillingen han nylig hadde med Louis Buhl.

9 Likes

Takk til deg og. Jeg kjøpte den siste no

3 Likes

Ayobola-Kekere Ekun - Gbórí dúró (Keep your head still). Fortsatt noen trykk igjen på nettsiden hennes så vidt jeg ser - hun slapp 5 forskjellige trykk samtidig, edition av 20 på hver av dem.

Kjøpte dette også, veldig flott og fint priset. Var litt skeptisk til frakt fra Sør-Afrika, men det tok én uke, maks, raskere enn visse gategallerier i Norge så vidt jeg har fått med meg. Neida. Joda. Og hun ordner opp om noe er galt - fikk erstatning for et trykk som ankom skadet :blush:

12 Likes

Yuya Hashizume, EyewaterMusic vinyl figur

10 Likes

Så fin! :star_struck: Sikler skikkelig på noe fra Yuya Hashizume selv. Høyt oppe på listen her.

1 Like

Harem - Hope

17 Likes

Endelig fått Kitty Riot på plass. Synes det ble en bra gjeng.

60 Likes

Madziowa_P versjon av disse. Mangler bare artglass

13 Likes