Kan jeg få spørre hva du måtte ut med? Skikkelig fint!
Sendte deg en PM
Wow
Den var vidunderlig.
Axel Vindenes - Akerselva!

Var nedom @Gard på Golsa i dag og fikk endelig henta denne «hjem».
Ian Thomas Miller - Nature Sceen. Olje på lerret. Herregud for et fantastisk verk
Flott sak!
Fare for dumt spørsmål men av og til er det eneste måten å lære på
Har sett at flere stryker over edition nummer - hva er poenget med det ?
Godt spørsmål det. Eneste årsaken jeg kan komme på er om man flipper - så vil man ikke at galleriet/kunstneren skal kunne identifisere hvem du er. Om noen har andre forslag/forklaringer er det interessant å høre😊
Skal jeg være helt ærlig gjør jeg det fordi alle andre gjør det. Aldri tenkt over det egentlig…
Årsaken er at det har vært tilfeller der folk lager forfalskninger av trykk og bruker bilder fra ekte annonser der nummereringen er synlig når de selger forfalskningene videre.
Folk har også «stjålet» bildene fra ekte annonser der nummereringen vises, laget et «falsk» annonse på eBay og ikke sendt noe når de har mottatt pengene.
Sett flere tilfeller av begge deler diskutert på UAA.
Hmmm ja dette har jeg lurt på. Vet galleriet eller kunstneren ,hvis man handler direkte fra han/henne, hvilket nummer som blir sendt hvor ?? @azidops fører du logg over hvem du pakker hvilket nummer til ?
I dette tilfellet var i hvert fall tuben merket med nummeret. Jeg går nesten ut fra at galleriet fører sånt.
Flott verk!
Roby Dwi Antono, kjøpt etter tips fra Lanseringstråden