Nye kunstkjøp

Danny Larsen - Tåkestrå

27 Likes

Flott bilde!

2 Likes

Nydelig innramming. Er det Frame It?:heart_eyes:

2 Likes

Takk :blush: Utelukkende Frame It :clap: :ok_hand:

2 Likes

Strålende taktikk for å få lov til å henge opp kunst sjefen ikke liker: Kjøp et Pøbel-takkekort (hun er sykepleier), ram det inn og for guds skyld ikke la det ta opp veggplass man selv trenger, så er man safe i noen måneder, forhåpentligvis. Jeg som aldri skulle kjøpe «gatekunst» :man_shrugging:t3: Må man, så må man.

14 Likes

Tony Clough - “Western Sunset in 28 Horizontal Stripes” kom i posten i går. Foreløpig kun i mappe på litt testing rundt i huset før innramming.

20 Likes

Mitt nyeste, og ikke minst første kunstkjøp. “Hastwerk” av Kim “Sinnsykshit” Larsen. Gleder meg til det er ferdig innrammet.

14 Likes

Flott trykk, grattis! Sikla på det selv :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tony er en fantastisk dyktig print wizard/trykkmaker — liker hvordan han og Seriopress beskriver og ofte filmer hele silketrykkprosesser fra A til Å.

For spesielt interesserte, anbefaler å følge Tony og Seriopress på IG @tonyclough og @seriopress.

Sjekk f.eks. disse småklippene fra div. silketrykkprosesser. Veldig interessant om man er interessert i «trykkfaget» og alt arbeidet som faktisk ligger bak et (flerfarget) silketrykk.

Det er jo en egen form for kunst i mine øyne (og kanskje i de flestes øyne?), for eksempel måten Tony utvikler eget arbeid på — med utgangspunkt i faget og selve trykkprosessen. Det trenger ikke nødvendigvis alltid å handle om og «overføre» originale verk til mer tilgjengelige trykk/editions.

Sklei plutselig veldig ut, dette her. Tatt påskeferie :beers:

TL;DR: Silketrykk-prosessen er dritkul, sjekk ut!

3 Likes

Endelig fått dette i hus etter uker med tollkødd.

La Negra Tiene Tumbao av Tiffany Alfonseca, kjøpt hos Louis Buhl.

4-color process CMYK and 4 spot colors with a spot matte varnish and spot gloss varnish on Cougar White Smooth 130 lb cover. Straight-cut full-bleed, numbered, and signed by the artist. 30.5h x 23w inches. Edition of 25.

14 Likes

Litt mer digitalkunst til rotasjon i samlingen, Tracey Emin og Yoko Ono. Lav pris og høyt opplag.

5 Likes

wow… ja det var jo en god dose det der. Litt usikker på hva jeg tenker om Yoko Ono sin… var nesten litt freaky! :slight_smile:

3 Likes

The Beauty Never Fades (AP) by PØNK

10 Likes

Ett av to Ryan Crotty-verk endelig på veggen. Er åpenbart ikke noen fotograf, dette er så mye råere “live”.

Fra Ryans siste utstilling, Eyes Closed to the Sun, på High Noon Gallery i NYC. Fortsatt verk igjen om noen er interesserte, Jared hos High Noon er en helt super fyr å deale med!

Acrylic, gloss gel, modeling paste on linen.

18 Likes

Tok litt tid med innramming og noe tull med posten, men til slutt fikk den endelig veggplass! :smiling_face_with_three_hearts:

12 Likes

Noe syk nft kunst nederst?
Resultatet kan jo umulig stemme hehe…

4 Likes

Har blitt noen kjøp her også i det siste :slight_smile:

Pez - Primary Instinct White 2014 xx/40

Pez - Hope Scotch Main Edition 2017 xxx/125

Daniel Arsham - Clock (IKEA Art Event 2021)

23 Likes

Dristet meg ut på litt glassblåser-kunst og fikk denne på døra i dag🙌🏼

11 Likes

Da var begge gutta på plass​:v: høyda må justeres ser jeg men det får bli… god påske!:hatching_chick:

15 Likes

Kanskje ikke helt Kunstveggen- materiale men er helt forelsket i mitt nyeste kunstkjøp. Brad Woodfin: “Misty”

19 Likes

Dårlig lys, dårlig fotograf — nesten litt kjipt å legge ut siden det ser så mye råere ut i virkeligheten.

Ryan Crotty - The New Order of Coexistence. Sære navn han gir disse verkene sine. Kult likevel, digger ikke minst teknikken han bruker:

Crotty’s paintings are composed of transparent layers of acrylic sheathed one atop another over a base of modeling compound on linen. He then pulls the pigment, mixed with a gloss gel medium across the surface with an acrylic blade. This method most ostensibly lends itself to palpably sleek but imperfect colorfields of scrumptious, luminous gradients, endlessly fresh, like each time you look at the ocean. This gesture, however, is the only common denominator amongst the wide range of formalistic imagery in his ever-expanding oeuvre.

Som jeg skrev i forrige Ryan-innlegg; fra Ryans siste utstilling, Eyes Closed to the Sun, på High Noon Gallery i NYC. Fortsatt verk igjen om noen er interesserte, Jared hos High Noon er en helt super fyr å deale med!

Acrylic, gloss gel, modeling paste on linen.

28 Likes