Nye kunstkjøp

Er den ny fra i år, siden det står 21 på den?

Stemmer. HF

2 Likes

Det er ikke bare Giancarlo som trykker opp noen ekstra trykk som blir til spesialutgaver når man trenger litt ekstra feriepenger :grin:

12 Likes

for kjapp i avtrekkeren

1 Like

For nye lesere (siden det ser ut som @Norpimp har slettet sitt opprinnelige innlegg.)

Det som kommenteres på er en ny HF utgave av Dolk sitt trykk Toy (2012) - noe ala dette men med noe fetere font. Signert «Dolk 21»

3 Likes


Ser jeg har slettet istedetfor redigere.
Kult motiv med en vri. Stolt eier som skal ha den rett på vegg :+1:

11 Likes

7 posts were split to a new topic: Diskusjon rundt bruk av trykk som ikke selges ved release

Må innrømme at jeg ble veldig forvirret av den der til Dolk. Av den grunn at det ble sagt han var ferdig med gatekunst… men grattis @Norpimp … den var fet den der… :smiley:

1 Like

Jeg synest de er veldig bra de nye variantene som har dukket opp. Trodde dere hadde fått med dere at han har produsert noen “nye gammle” verk. Det var jo en som la ut ett bilde på veggen for litt siden. Her er fire jeg har funnet på diverese medier:




7 Likes

Fikk denne som tidenes bursdagsgave av en super kompis (så er vel ikke et nytt kjøp i sådan), men ønsker tips til kul innramming om noen har? På forhånd takk!

9 Likes

Snill kompis! :wink:

Gullramme!

1 Like

2 posts were merged into an existing topic: Diskusjon rundt bruk av trykk som ikke selges ved release

Finnes det ikke en egen Dolk-tråd å fortsette diskusjonen i? Så får man heller respektere og nyte folks kjøp i denne tråden, istedet for ytre en haug med meninger man ikke får gjort noe med uansett.

11 Likes

image

773. What’s wrong - Damien Hirst

Fornøyd med å nå være eier av en Original Damien Hirst (Per nå kun NFT, men blir nok A-4 arket ila året). Alt som en del av prosjektet “The Currency:slight_smile:

18 Likes

Arlo Sinclair - for dem som vokste opp på 90-tallet :slight_smile:

36 Likes

Ny snik i hus :heart_eyes:

19 Likes

Følger snik-bølgen

17 Likes

Spinnvilt :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 Like

D Shrig - Linocut
Takk til Frame It for super service!

17 Likes

Overflowing - Run

27 Likes