Nye kunstkjøp

@OeppaB Nei, dessverre.
Men jeg tror Soli Brug har denne tegningen

Samme teknikk. Litt krassere uttrykk vel og merke - “Monday”.
Husker ikke nøyaktig størrelse, tror den er litt under A3.

4 Likes

Legger inn ønske om trykkversjon av word!
Trenger lesestoff!
+1 Pre order🙂

7 Likes

Kunne ikke vært mer enig! :heart_eyes:

5 Likes

Det er en knallide, og denne fortjener så absolutt å henge i flere hjem :blush: hvis du bare har denne @Johan_Reisang så skal du sel sagt få låne den tilbake til et slikt formål :blush: :+1:

6 Likes

Hvordan skal du ramme det inn? Hvor fikk du tak i det? Det er et helt fantastisk verk!

8 Likes

Flytende, enda litt usikker på list, men tror jeg går for (lys) eik eller lignende. Massivt tre. Ikke hvit. Mulig noe mørkere også kan bli veldig fint. Blir enklere å bestemme seg hos rammemaker. Tar gjerne imot tips!

Noe inspo jeg har lagra på mobilen:

bilde

De har noen igjen både hos Galleri Magnus Karlsson og hos Ekely.dk (Galleri Bjerregaard). Om du kjøper fra Ekely, be dem merke pakken med noe annet enn «Poster» :sweat_smile:

4 Likes

Fjorårets beste kjøp har endeleg komen på ein vegg!:heart: Rett nok ikkje veggen det skal henge på, men leilighetens betongvegger har vist seg å vere ekstremt harde kor slagbor går varmt etter 30 minutter og berre ein liten halv cm inn i veggen​:see_no_evil: (Tips mottas med takk​:blush:)

16 Likes

Bruk borhammer, ikke slagdrill. Det er virkelig natt og dag!

Har selv denne som jeg er fornøyd med, ikke så stor og klumpete.

6 Likes

Godt mulig du har hatt en dårlig/gammel borr.
Er den flat i tuppen, så kommer du ingen vei.
Så kanskje bare så enkelt som å bytte til ny borr vil hjelpe :slightly_smiling_face:

2 Likes

Og en pakke med nye sds+ betongbor så er du garantert ferdig med et hull på 5 sek.
Trenger ikke dyr maskin til slike småsaker.

4 Likes

@Fingercut Tusen takk! Utrolig hyggelig av deg å tilby! La meg sjekke litt, men tror dette veldig fort kan bli aktuelt! :pray:

12 Likes

Liker at du har lagret bildet mitt på telefonen :grin: Jeg endte opp med en hvitbeiset ramme fra Rammekonsulenten. De har en nydelig list som er ca 13,5 x 50 mm.

4 Likes

Ahh, er det ditt, ja :smile: Har søkt etter inspo både på Insta og her på KV, så går litt i surr.

Kunne du sendt meg en DM med bilder av verket ferdig innrammet? Vil veldig gjerne se resultatet :smile:

2 Likes

“Triptych” av TIDE.

2022-01-14

12 Likes

Fikk omsider opp brødrene sbr og hjrt (se piler)

21 Likes

Kjørrrrrr! :love_you_gesture:Gi meg en adresse dit du vil ha det sendt så får jeg det ut av rammen og pakket i en “panzertube” - sender dit du vil ha det. Vet ikke om du trykker det her til lands eller i Berlin, uansett er det null stress-joggedress :blush:

10 Likes

Olga Esther😊

19 Likes

Går absolutt god for fingercuts pantzerpakking! The man, the Myth, the Legend!

1 Like

Hahaha :rofl: men et slikt verk du fikk er verdt å dra på seg et par skiveutglidninger og navlebrokk for :rofl:

3 Likes

Da var Conor Harrington trykket komt på veggen!

29 Likes