Nye kunstkjøp

Viktigste kundene først vet du😜

3 Likes

Dønn :+1::100::relaxed::crown:

1 Like

14 Likes

Denne måtte jeg bare ha! Takk til Galleri soli brug :heart:
Anbefales å ta turen innom der nå, de har mye fett fra bla Brunner,Gullvåg,Reisang/Buria, Guttestreker mfl

Dette er Johan Reisang - I am words

Pencil on paper 1/1 :fire:

32 Likes

Fekk du kjøpt før slipp, eller er dei heilt sjukt raske med levering?

Veldig flott! Sett på den selv!
@Johan_Reisang leverer!

2 Likes

Kjøpte på forhåndssalget

4 Likes

Fint du lot den henge igjen da :wink: Tok med meg den siste rødhetta dem hadde også:+1:

7 Likes

@Johan Reisang og Ela Buria - Rødhette ed 20 :love_you_gesture:

6 Likes

@Fingercut

Å, super kult å se at Word har funnet seg en nydelig vegg! Fantastiske farger!
Nå har du lesestoff for de neste uke :slight_smile: ¨

Og kjempehyggelig at Rødhette også ble med! Tror det var siste eksemplar vi hadde. Tror Galleri Hanto har et igjen, men ellers var det siste Rødhette du fikk :wolf: :older_woman:

8 Likes

Takk for det du! Veldig kult verk, og det skal leses :smile: Minsten på 4 her hjemme ønsket seg Rødhette bildet så det var flaks det siste på soli hang på veggen ved kortterminalen :rofl:

1 Like

Nydelig Anna Bjerger-litografi på vei til innramming.

24 Likes

Finnes det trykk av denne??

Den der var utrolig fin!!!

4 Likes

@OeppaB Nei, dessverre.
Men jeg tror Soli Brug har denne tegningen

Samme teknikk. Litt krassere uttrykk vel og merke - “Monday”.
Husker ikke nøyaktig størrelse, tror den er litt under A3.

4 Likes

Legger inn ønske om trykkversjon av word!
Trenger lesestoff!
+1 Pre order🙂

7 Likes

Kunne ikke vært mer enig! :heart_eyes:

5 Likes

Det er en knallide, og denne fortjener så absolutt å henge i flere hjem :blush: hvis du bare har denne @Johan_Reisang så skal du sel sagt få låne den tilbake til et slikt formål :blush: :+1:

6 Likes

Hvordan skal du ramme det inn? Hvor fikk du tak i det? Det er et helt fantastisk verk!

8 Likes

Flytende, enda litt usikker på list, men tror jeg går for (lys) eik eller lignende. Massivt tre. Ikke hvit. Mulig noe mørkere også kan bli veldig fint. Blir enklere å bestemme seg hos rammemaker. Tar gjerne imot tips!

Noe inspo jeg har lagra på mobilen:

bilde

De har noen igjen både hos Galleri Magnus Karlsson og hos Ekely.dk (Galleri Bjerregaard). Om du kjøper fra Ekely, be dem merke pakken med noe annet enn «Poster» :sweat_smile:

4 Likes