Fjorårets beste kjøp har endeleg komen på ein vegg! Rett nok ikkje veggen det skal henge på, men leilighetens betongvegger har vist seg å vere ekstremt harde kor slagbor går varmt etter 30 minutter og berre ein liten halv cm inn i veggen:see_no_evil: (Tips mottas med takk:blush:)
Bruk borhammer, ikke slagdrill. Det er virkelig natt og dag!
Har selv denne som jeg er fornøyd med, ikke så stor og klumpete.
Godt mulig du har hatt en dårlig/gammel borr.
Er den flat i tuppen, så kommer du ingen vei.
Så kanskje bare så enkelt som å bytte til ny borr vil hjelpe
Og en pakke med nye sds+ betongbor så er du garantert ferdig med et hull på 5 sek.
Trenger ikke dyr maskin til slike småsaker.
@Fingercut Tusen takk! Utrolig hyggelig av deg å tilby! La meg sjekke litt, men tror dette veldig fort kan bli aktuelt!
Liker at du har lagret bildet mitt på telefonen Jeg endte opp med en hvitbeiset ramme fra Rammekonsulenten. De har en nydelig list som er ca 13,5 x 50 mm.
Ahh, er det ditt, ja Har søkt etter inspo både på Insta og her på KV, så går litt i surr.
Kunne du sendt meg en DM med bilder av verket ferdig innrammet? Vil veldig gjerne se resultatet
“Triptych” av TIDE.
Kjørrrrrr! Gi meg en adresse dit du vil ha det sendt så får jeg det ut av rammen og pakket i en “panzertube” - sender dit du vil ha det. Vet ikke om du trykker det her til lands eller i Berlin, uansett er det null stress-joggedress
Går absolutt god for fingercuts pantzerpakking! The man, the Myth, the Legend!
Hahaha men et slikt verk du fikk er verdt å dra på seg et par skiveutglidninger og navlebrokk for
Hva kostet innrammingen ? Tipper 6K
Var noe sånt ja