Nye kunstkjøp

Ja, ingen byggmester jeg som du ser :joy:

2 Likes

40 kg ??? :flushed::flushed::flushed: er ikke det utrolig mange kilo for et innrammet stykke papir ? Hadde vært artig om du satt det på badevekten, så hadde vi fått svaret :smiley:

2 Likes

Sånn her er det, funker knall.

4 Likes

Ikke for å være kjip, men for å være litt kjip likevel - kan ikke denne diskusjonen om oppheng, kroker, plugger etc. fortsette i en av de mange andre trådene med dette temaet?

6 Likes

Tar det på min kappe :sweat_smile: sklei litt ut her.

4 Likes

oppheng-av-bilder-pa-gipsvegger

En moderator kan muligens flytte hele “samtalen” inn i tråden over, burde passe bedre der :smiley:

2 Likes

Hvem er dette?

1 Like

AddFuel
https://instagram.com/addfuel?igshid=YmMyMTA2M2Y=

To små karer har kommet inn i samlingen.
Den store er Nicholas Tempé og den mindre er Richard Orlinski. Blitt mer bitt av denne «skulpturbasillen».
Begge kunstnerne har Gorilla-skulpturer som er opp mot 3 meter store, det hadde gjort seg i hagen🦍

10 Likes

Ny Baldur i hus fra Avant Arte. Likte ramma!

38 Likes

fornøyd? får min i disse dager selv, står i FEDEX-stampe…

1 Like

Positivt overrasket absolutt. At jeg fikk henge den opp var også overraskende da det opprinnelig var lunken respons på den kun ut fra bilder. Var litt stampe for meg også med Fedex, visstnok julestria.

6 Likes

@Ulrik Flott bilde og rammen var perfekt. Gratulerer. :heart_eyes:

3 Likes

Ikke helt ny! Men byttet fra hvit til svart passpartout :slight_smile:

33 Likes

Rått!

Det er noe av det beste han har laget i scribble.
Helt enormt

1 Like

Der kom endelig min også!

26 Likes

Avant er helt i en egen klasse på pakking av verk, burde være til inspirasjon for flere :slight_smile:

9 Likes

Einar Berger 1940

Kom over denne originalen og måtte slå til. Så noen av hans originaler på utstillingen på Blaafarveverket som jeg likte veldig godt.

Fra utstillingen


20 Likes


37 Likes