Nye kunstkjøp

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd med disse. Det er også en liten Gregory Crewdson som står ved sofaen der.

Siste innkjøp fra SolSoldat,- Ekstremt hyggelig og jordnær kar som har studio i Lofoten.


9 Likes

Lufter interessen for Anna Bjerger. Et veldig flott trykk, men nå hoper det seg dessverre opp med altfor mye😅 Dette er nr 1/68 og flytende rammet inn med hvit ramme, tynn hvit avstandslist og ARUV70. Trykket er size 99 x 67,5 cm

5 Likes

Står det 1 eller 7 tro? Hva ser du for deg av pris?

1 Like

Rammemaker og jeg kom frem til 1. Ser mest riktig ut, men vi kan ta feil også🤷🏼‍♂️Pris? Kanskje kostpris er fair?

1 Like

Kostpris er nok rimelig å sette som pris, ja, siden jeg tror det fortsatt finnes et par edisjoner tilgjengelig hos de to galleriene som har hatt den inne: Anna Bjerger

2 Likes

Henta disse idag :ok_hand:

Philippe Decrauzat - A frame in a frame in a frame (Replica), 2019.

Inkjet on Canson Rag and PP (unique). Edition of 22.

Inkjent print based on the enlargement of a marble still from the film Replica.

Kjøpt hos Edition VFO.

Kjøpt i 2022 med nedbetaling samt at de har vært utstilt på Kunsthaus Grenchen Museum i Grenchen, Musée Jenisch Vevey i Vevey og Centre Pompidou i Paris, så tok en stund før jeg fikk dem. Superfine! Siste bilde fra utstillinga på Jenisch.

10 Likes


Lars Gangdal. Omsider :grinning:

18 Likes

vakkert! Lars er elsk

1 Like

Fin😊 En moderne Inger Sitter?

1 Like

Takk! Godt sett! Det har jeg ikke tenkt på, men ja - med litt annen palett da :art:

Fantastiske verk.

1 Like

Emanuel Vigeland. Orignal tegning fra Vita. Minner meg om Munch. Veldig, veldig glad for dette bildet.

Men, nå er det full innkjøpsstopp :grimacing:

41 Likes

MW Scuba Diver HF
Flott innrammet av Rammeservice

25 Likes

Fantastisk verk :smiley::clap:

1 Like

Snik i skuffen men skuffer ikke :crazy_face:

God helg

12 Likes



sterk tekst. Fornøyd med og fått denne grønne versjonen på veggen . Snik !

12 Likes

Min første Findac. Brass edt

11 Likes

Den vandal har jeg lyst på :drooling_face:

3 Likes

Jason Boyd Kinsella
Signert og nummeret «plakat»

15 Likes