Gwen O’Neil
Heisann, ny bruker her.
Fikk endelig hjem et par bilder som har hengt på kontoret pga oppussing i heimen.
Bjørnar Øvrebø og Nicolay Aamondt.
Stilig!
Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd med disse. Det er også en liten Gregory Crewdson som står ved sofaen der.
Lufter interessen for Anna Bjerger. Et veldig flott trykk, men nå hoper det seg dessverre opp med altfor mye😅 Dette er nr 1/68 og flytende rammet inn med hvit ramme, tynn hvit avstandslist og ARUV70. Trykket er size 99 x 67,5 cm
Står det 1 eller 7 tro? Hva ser du for deg av pris?
Rammemaker og jeg kom frem til 1. Ser mest riktig ut, men vi kan ta feil også🤷🏼♂️Pris? Kanskje kostpris er fair?
Kostpris er nok rimelig å sette som pris, ja, siden jeg tror det fortsatt finnes et par edisjoner tilgjengelig hos de to galleriene som har hatt den inne: Anna Bjerger
Henta disse idag
Philippe Decrauzat - A frame in a frame in a frame (Replica), 2019.
Inkjet on Canson Rag and PP (unique). Edition of 22.
Inkjent print based on the enlargement of a marble still from the film Replica.
Kjøpt i 2022 med nedbetaling samt at de har vært utstilt på Kunsthaus Grenchen Museum i Grenchen, Musée Jenisch Vevey i Vevey og Centre Pompidou i Paris, så tok en stund før jeg fikk dem. Superfine! Siste bilde fra utstillinga på Jenisch.
vakkert! Lars er elsk
Fin😊 En moderne Inger Sitter?
Takk! Godt sett! Det har jeg ikke tenkt på, men ja - med litt annen palett da
Fantastiske verk.
Emanuel Vigeland. Orignal tegning fra Vita. Minner meg om Munch. Veldig, veldig glad for dette bildet.
Men, nå er det full innkjøpsstopp
Fantastisk verk