Nye kunstkjøp

Henta hos rammemaker i dag :ok_hand: Flytende med avstandslist.

Christian Tunge – The Weeping Man, 2023. Edisjon, silketrykk.

13 Likes

Det ble det siste verket til Conor Harrington på meg. Jeg må si jeg synes det var utrolig mye tøffere i virkeligheten enn på bilder. Flotte farger - og gigantisk😄

28 Likes

To Ekblad-edisjoner kjøpt i fjor, henta hos rammemaker i dag. Ny regel for året – ingen kjøp uten tilhørende innramming, altfor mye i mapper.

Første er fra Counter Editions. Andre fra Kunsthalle Zürich.

Takk for tips om farge på ramme, @Gard :ok_hand: Blir fine å få på veggen!

Ida Ekblad – Picture Phosphorescence, the Pure, Again, 2015. 4 colour screen-print using ink with Puff Additive on Somerset Tub Sized Satin.

Ida Ekblad – A VAST HOLOGRAM, 2019. Puff paint, silkscreen on wallpaper.

18 Likes

Grattis! Hva var prisen på Kunsthalle edisjonen?

1 Like

Ser veldig bra ut @blanked! Syntes Counter Editions edisjonen får altfor lite kjærlighet.

3 Likes

CHF 223 inkl. frakt. De har flere igjen, løp og kjøp!

2 Likes

Sikkert ingen bombe for de som er kjent med forumet, men ser nå at de er utsolgt for Picture Phosphorescence, the Pure, Again, 2015 som ble delt her i går.

Håper virkelig at folk har kjøpt for å ha på vegg og ikke for å legge de ut på Finn til 5x prisen🙈

2 Likes

TIDE - Angry Cat

Camilla Engström - Guldflod

Camilla Engström - The Sun And The Moon

26 Likes

Knallfine :clap:

2 Likes

Ja jeg er meget fornøyd😎

1 Like

Impulskjøp som jeg er veldig usikker på

15 Likes

Britney Spears sa det så fint i den udødelige klassikeren fra 2000,- «Oops!…I Did It Again» :sweat_smile:

18 Likes

Christopher Rådlund - Slettelandskap

16 Likes

Anna Bjerger - No Title 7

Henrik Uldalen - Caries

Yves Scherer - Cutesy

Julian Opie - Woman Taking Off Man’s Shirt

Nyinnrammet, ikke nye kjøp. Tre ble kjøpt i fjor, skal det sies…

Edit: Flere burde gå for den fra Anna Bjerger. Et av de peneste trykkene i samlingen min, men også et av de rimeligere.

25 Likes

Magnus Sørensen - Fra oven 4

14 Likes

Caroline Jackson.

12 Likes

Fint bilde til en billig penge :slightly_smiling_face:

15 Likes

16 Likes

Gratulerer! Det papiret så veldig tynt ut :sweat_smile: Men for ett flott print! Blir gøy å se hvordan du velger å ramme den inn.

Ja jeg angrer på at jeg rullet det ut. :joy: blir å gjøre det likt som originalen på veggen tenker jeg.

2 Likes