Henta hos rammemaker i dag Flytende med avstandslist.
Christian Tunge – The Weeping Man, 2023. Edisjon, silketrykk.
Henta hos rammemaker i dag Flytende med avstandslist.
Christian Tunge – The Weeping Man, 2023. Edisjon, silketrykk.
Det ble det siste verket til Conor Harrington på meg. Jeg må si jeg synes det var utrolig mye tøffere i virkeligheten enn på bilder. Flotte farger - og gigantisk😄
To Ekblad-edisjoner kjøpt i fjor, henta hos rammemaker i dag. Ny regel for året – ingen kjøp uten tilhørende innramming, altfor mye i mapper.
Første er fra Counter Editions. Andre fra Kunsthalle Zürich.
Takk for tips om farge på ramme, @Gard Blir fine å få på veggen!
Ida Ekblad – Picture Phosphorescence, the Pure, Again, 2015. 4 colour screen-print using ink with Puff Additive on Somerset Tub Sized Satin.
Ida Ekblad – A VAST HOLOGRAM, 2019. Puff paint, silkscreen on wallpaper.
Grattis! Hva var prisen på Kunsthalle edisjonen?
Ser veldig bra ut @blanked! Syntes Counter Editions edisjonen får altfor lite kjærlighet.
CHF 223 inkl. frakt. De har flere igjen, løp og kjøp!
Sikkert ingen bombe for de som er kjent med forumet, men ser nå at de er utsolgt for Picture Phosphorescence, the Pure, Again, 2015 som ble delt her i går.
Håper virkelig at folk har kjøpt for å ha på vegg og ikke for å legge de ut på Finn til 5x prisen🙈
Knallfine
Ja jeg er meget fornøyd😎
Anna Bjerger - No Title 7
Henrik Uldalen - Caries
Yves Scherer - Cutesy
Julian Opie - Woman Taking Off Man’s Shirt
Nyinnrammet, ikke nye kjøp. Tre ble kjøpt i fjor, skal det sies…
Edit: Flere burde gå for den fra Anna Bjerger. Et av de peneste trykkene i samlingen min, men også et av de rimeligere.
Gratulerer! Det papiret så veldig tynt ut Men for ett flott print! Blir gøy å se hvordan du velger å ramme den inn.
Ja jeg angrer på at jeg rullet det ut. blir å gjøre det likt som originalen på veggen tenker jeg.