Helt rått!
Helt sinnsykt kult!!
Som et lite motstykke til de flotte, fargerike innslagene over, så slenger jeg inn denne nykomlingen i samlinga.
Kulltegning av Einar Sandvold. «The Builders»
Rammet inn flytende. Koksgrå ramme (1604-263). Hos Artifix.
Da har Shape Shifter fra Frode Sandbech kommet på plass!
Han bare mangler en venn som heter “Ocean Hunter” i 50x70
Godt verk fra Sandvold, han har laget noen meget interessante kulltegninger - tror det er et bilde som blir å vokse når du lever sammen med det over tid. Maleriene hans har jeg ikke fått den store kriblingen i kroppen av, som jeg får når ser nye og spennende verk. Men kulltegningene hans har en flott dybde og mye å tenke over.
Flott!
Ny kunst av Billy Childish. Veldig god kundeservice hos L-13 light industrial workshop. Jeg fikk tilsendt print som var skadet under transport, og de fikset opp med en gang uten at jeg trengte sende i retur de som var skadet.
Flotte verk
Gratulerer med Billy Childish - han er fantastisk.
Takk:blush:
Ikke nytt kjøp per se, julegave/arv. Blyanttegning av Gerhard Munthe.
Han har tegna søsteren sin «Maggen», eller Margrethe Munthe, som hun het.
Usikker på årstall, tipper tidlig 1870 basert på lignende tegning jeg har. Kanskje du vet, @Julia?
Skal innom papirkonservator og rammes om på Galleriets Rammeverksted før det havner på veggen.
Ja, den er mellom 1870 og 74 før han drar til Tyskland.
Fint tegning.
Et par fra i fjor.
Michel François – Sans Titre, 2002. Silketrykk på «mirror paper». Hos rammemaker, rammes inn med alu-ramme, tror det blir bra Glemte å ta bilde da jeg pakka ut, mye kulere i virkeligheten. Fortsatt igjen edisjoner hos artlead.
Anne Collier – Woman Crying (for Texte Zur Kunst), 2020. Edisjon, ditone-print.