Nye kunstkjøp


Da var endelig beistet kommet på veggen!

39 Likes

Da har knerten investert noen av bursdags pengene sine!

25 Likes

Kult å se yngre generasjon interessere seg for kunst. MEN… jeg kan ikke la vær å legge merke til bakgrunnen. Er dette ditt eget personlige “lille” kunstlager???

2 Likes

I wish!!
Bildet er tatt hos en samler venn!

2 Likes

Banksy-orginalen bak der også da?
Ville tilstander Helge :see_no_evil:

4 Likes

Haha, akkurat det samme jeg la merke til. Tidenes ‘hidden brag’ :stuck_out_tongue_winking_eye: Og kult at du får de små til å interessere seg for kunst!

6 Likes

Mente jeg hadde sett det et sted ja😉

2 Likes

11 Likes

Utvidet samlingen med en ny Bombsuit Baby fra Andrew Barton. Bilder er fint og flott, men kjekt med kunstverk som tåler en brann eller to også… :stuck_out_tongue:

17 Likes

Pushwagner Planet Control innrammet i en håndlagd bøkramme fra Pushwagner Klaxton + UV glass

10 Likes

…og hva har du gjort med Klaxton? :slight_smile:

1 Like

Det ble knust under flytting🙈

Kjedelig!
Svært mange innbo forsikringer dekker uhell under flytting (verdi av kost på nytt kjøp). Men det har du sikkert sjekket opp i.

5 Likes

Uff, den der var vond å se!

Nettopp hentet hos rammemaker!

38 Likes

Sjuuukt fin innramming på disse :heart_eyes: :heart_eyes:

2 Likes

Flytende, svart bakgrunn og eikeramme. Var like før jeg gikk for svart ramme, dobbel pas med svart inner, glad jeg endte opp på denne! :sunglasses:

3 Likes

Gikk på forsikringen til flyttebyrået, rammen ble ripete av glasset. Fikk beholde den, så den har blitt lakkert opp av billakkerer.:ok_hand:

Veldig fornøyd med Aaron Johnson - Saturday in the Park (en helt vanlig en?). Anbefaler å sjekke ham ut. Er allerede i en del norske samlinger, og snart solo med OTI LA.

15 Likes

19 Likes