Nye kunstkjøp

Nå snakker vi!!

1 Like

4 dager før kona kommer hjem, tillatelse eller tilgivelse tru :thinking:

19 Likes

Ville nok heller hatt Konglen, om det er «ekte» :blush:

3 Likes

Alt er ekte i huset, dansk kone = dansk design

7 Likes

Det var da svært som du har ordna deg da :slightly_frowning_face:

3 Likes

Så bra :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Rett opp lysene T, så får du nok tilgivelse. :wink:

5 Likes

Har vært med å kaste en slik lampe, mye større utgave​:astonished: vi pakket den fint ut av plasten og sorterte “søppelet”. Ryktes at den kostet 80k​:man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

Edit. Det var et stort norsk oljeselskap som ikke skulle ha noe “lager” :confounded:

Hyggelig at du liker bildet ditt, men etter mitt syn er rammejobben ikke “top notch”. Når nedre marg innenfor passepartout med signaturen blir så stor, og øvrige marger så smale, får bildet som helhet et uheldig “heng”, som drar oppmerksomhet bort fra motivet. Jeg ser at ferdig innrammede Pushwagner-bilder leveres på samme uheldige måte. Rammen burde her vært større, slik at margene på sidene og oppe kunne vært nesten like brede som under (signturen/nummereringen krever jo selvsagt LITT ekstra plass). Det ville gitt bedre balanse. Et annet problem med en slik trang passepartout nesten helt inntil trykkflaten på tre sider, er at hvis bildet om noen år skal rammes om, vil man se en kant etter lyspåvirkningen på papiret nesten helt inntil trykkflaten. En slik lysskade vil være lettere å dekke til om man har mer papir å gå på utenfor trykkflaten når ny passepartout skal settes på. For øvrig er jeg motstander av rammer i så sterke farger (særlig rødt) at det stjeler masse oppmerksomhet fra motivet. Det var dagens lille surmagede oppstøt…

Du tar feil - kjør debatt :slight_smile:

4 Likes

Får nå se hvor det er plass😅

7 Likes

Hvem er kunstneren øverst?

ian francis :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Døds kult det ian Francis printet :grinning::+1:t2:

Ja, blir bare bedre og bedre når jeg ser på det :grin: må bare få pusset opp stua ferdig, så skal det på en vegg!

1 Like

20 Likes

Gammelt kjøp som endelig får plass på veggen.

6 Likes

Alle gode ting er 3

9 Likes

8 Likes

Ny Roamcouch😍

Hvordan ville dere rammet inn i forhold til dette? Det er litt mindre i størrelse, men tanken var å ha de som et “par” på veggen…

10 Likes