Hva liker du og hvilken stil hadde passet inn hos deg?
Tenkte umiddelbart på svart bakgrunn, en rammelist som tar opp gulfargen i trykket, og svart ramme.
Kjøpte meg denne for noen uker siden. “Children of coquest” av Guttestreker. Veldig fornøyd! Har “Lille My” og “Versus” av Ronny Bank fra før av.
Jeg er helt fersk på dette forumet, så jeg skal følge godt med på hva som blir lagt ut for mer inspirasjon.
Noen som vet om kunstnere med lignende stil som for eksempel Guttestreker? Det jeg finner på Fineart (D.G.A) er stort sett bare Pushwagner og er litt over min prisklasse på nåværende tidspunkt!
Takk. Er nok bare dårlig lys når jeg har tatt bilde. Er helt hvitt og blått. Men ja, kanskje få en avstandslist hadde vært kult🙌🏼
Grattis! Er det nå jeg skal spørre om du sitter mye i Corona’en i disse dager?
Thanks, @Lalinea!
Og joda, heldigvis er det ikke alt ved navn Corona som det hefter misnøye eller ubehag ved. Stolen er bare super!
Endelig var Pøbeltriologien fullført. Takk til @Shagga_Son_of_Dolf som solgte meg Lofoten slik at det ble en realitet. Har også lyst å legge inn et godt ord om List og Hempe i Trondheim for kvalitetsinnramming av alle 3. Så da gjelder det bare å finne en passende veggplass til det siste tilskuddet også!
Lofoten:
In cod we trust:
Portrait of a pipe smoking fisherman:
Meget pent😍
Bare å tette igjen vinduet og slenge det opp som midtpunktet i samlinga
Doktor kunst her i Bergen henger opp foran dører og vinduer. Ingen problem.
[Knut (65) tar opp lån for å kjøpe kunst]