Gratulerer! Ser bra ut
Kjøpte denne tegningen av Graham Dolphin på Instagram her om dagen. Tegningene hans er helt fantastiske! Han lager og selger en tegning om dagen nå. Liker velig godt de nye sperrebånd tegningene (de er mye bedre enn min…)
Kul måte å holde ungene i ånde nå når de allikevel er hjemme fra skolen. Og å tjene noen pund på tegningene deres samtidig er jo helt genialt Det er bra kunstnerisk kreativitet
Er det min tegning du mener?
Det er lett å dra den type sammenlikninger, men det er feks et eller annet med David Matthew King sine verk som gjør meg veldig interessert, selv om min mormor lett kunne laget det samme.
https://www.instagram.com/p/B_YKLvNF5Pu/?igshid=j9rl3af7iug1
Kan du fortelle mer om denne? Har ikke sett den før.
Original eller trykk?
Nei, det er nok kun besøkende hjemme hos oss som har sett det
Det er et unikt verk, størrelsen er 90 x 120 cm og malt på deep edge canvas.
Ettersom vi nå har en ganske fet samling av AFK, spurte vi om å få laget noe unik kun til oss og dette ble resultatet. Som du sikkert forstår, er vi storfornøyde!
God helg!
Kjøpte i går en av grailene mine: Clockwork Britain (2012). Betalte sikkert alt for mye, men nå har jeg ønsket meg den ganske lenge🧎🏻
Gratulerer Steffi. Den er meget flott. Kan jeg spørre om hva du måtte ut med?
Grattis!
Og velkommen i «klubben» med hans kanskje mest ikoniske verk. Måtte «dig deep» for min versjon av Clockwork Britain, jeg også,… men det er verdt sine pund.
Jeg har en rød Clockwork Britain fra Glastonbury i fjor til salgs om noen er interessert. Klassisk Paul Insect. Send melding.
Ga rundt 1700 pund, vet det er ganske stiv pris, men er edition av 8, og føler ikke jeg har sett disse på markedet så ofte
Hehe, er andre Paul Insect jeg har i huset(kjøpte Ultimate Journey av en annen på Kunstveggen), men Clockwork Britain er det verket som fikk meg interessert i P.I.