Nye kunstkjøp

Dørmatta er ikke begrenset, og lages så fort de klarer. Sikkert litt brems på produksjonen nå men er du meldt opp får du beskjed når de er tilgjengelig for kjøp

Nei, meldte meg på Vesten i den tro at ingen andre skulle :crazy_face:
Satt meg på venteliste nå

https://www.lovewelcomes.org/product/banksy-welcome-mat/
Man kan sette seg på venteliste her. Pengene går rett til love welcomes som er en veldedig organisasjon.

1 Like

37 Likes

Gratulerer… vurdert denne noen ganger :sunglasses::ok_hand:t4:

1 Like

Perfekt innrammet

1 Like

Dødsfet! 1/1?

1 Like

Ryktene sier vel at edition blir 1000 - 1500… Ser ut til å stemme basert på nummereringen på min som er under 1000 :blush:

Har heller ikke tro på at den blir en evigvarende edition av denne, som veldig mange av de som ikke har kjøpt hevder

@Tommy_Jensen Takk! :slight_smile: Ja, meg også. Gledelig å endelig få den i hus. Det var kanskje du som stakk av med orginalen på papp?

@Witchdoctor Ja, er det😎

2 Likes

Det er godt mulig :wink:

1 Like

Wow, så kult! Hadde vært gøy å se litt bilder av den også😃

Hva er dette for noe, orginal på papp? :scream_cat:

Rykter er en ting, men denne var markert som “unlimited” når den ble lansert hos gdp. Vil selvfølgelig ikke produseres for alltid, men håper de lager mange av disse siden det drar inn mye (Sårt trengte) midler til Love Welcomes.

2 Likes

Camilla Engstrom :ear:

17 Likes

Tittet på denne selv, absolutt den beste i shopen hennes :ok_hand: Gratulerer

1 Like

Endelig innrammet og hengt opp på veggen :clinking_glasses:

22 Likes

Spørsmål som jeg kom på, mens kveldssola tittet inn i leiligheten. Jeg er ganske ny på dette her, og vil kartlegge om solskinn vil på et eller annet vis ødelegge kvaliteten på bildet? Innrammet med UV-glass☺️

Varme og lys akselererer falming og misfarging, men ødeleggelsesmengden avhenger av intensiteten og varigheten av eksponeringen for disse elementene. Alt lys kan være skadelig for kunsten, men usynlige ultrafiolette stråler fra sollys og lysstoffrør forårsaker mest skade.

2 Likes

Veldig fint👍 Jeg også er ny i gamet og vurderer innramming med «museumsglass» på samme print, hvor mye ga du for innrammingen?