Nye kunstkjøp

Endelig i hus.

bilde

«Drift»

Påvirker du dine omgivelser, eller er det omgivelsene som påvirker deg. Hvor ligger ditt balansepunkt mellom disse faktorene? Jo nærmere du er senter jo fortere går det og mer blir du påvirket. Plasser deg lenger ut og betrakt situasjonen på en avstand som blir meningsfull for deg og som du klarer å leve med. Du kan drifte noe som et større enn deg selv om du ønsker det. Ikke gjør som alle andre.

13 Likes

Klevjer ?

Ja.

Hei folkens!
Dette spørsmålet går indirekte innunder denne tråden, og velger derfor å stille det her:
Jeg er fersk som et nystekt hvetebrød når det kommer til kunst, og vet ikke hvorvidt dette er noe man gjør eller ikke. Jeg skal for første gang kjøpe et Pushwagner bilde direkte fra et galleri (Smoking gun, 25.000kr), og lurer på om det er kultur for å spørre om rabatt eller ikke? Er det en uting å gjøre, eller innafor med tanke på summen jeg skal betale?

1 Like

Verste svaret du kan få er nei :wink:

1 Like

Veldig godt poeng :star_struck:

Hvorfor ikke forsøke å kjøpe dette med en lavere utgangspris og mye høyere sannsynlighet for å få ytterligere rabatt?

Hadde gått for det, om det ikke hadde vært for at jeg vil ha Monokrom-versjonen i større grad👍

1 Like

Da har siste brikke i puslespillet kommet på plass. For denne gang. Handel gjennomført med hyggelig medlem av kunstveggen. Takk for lengre likesinnet prat om kunst! En sjelden mulighet i disse dager. :slight_smile:

18 Likes

Guttestreker: «The Peoples Pandemic«

16 Likes

Guttestreker har mye bra. Håper flere får opp øynene for de.

3 Likes

Da er en ny original i hus, Once Upon a Time av Ståle Gerhardsen.

Fin måte å ta en sommerferie fra kunsten på dette.

God sommer!

32 Likes

Den var jo dødsfet :+1:t2:

Når fiskerne til Pøbel lett blir en dyr affære, valgte jeg å gå for denne litt mer abstrakte sjømannen:) Meget fornøyd med den litt røffe HF utgaven fra forglemmegei. Rimelig var den også👌

12 Likes

Da er de endelig på veggen :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:t2:

21 Likes

Ferdig innrammet og klar for veggen

36 Likes

147 x 107 cm.

1 Like

Hos Rammeservice? det som stod utstilt i vinduet? isåfall, helt sinnsykt fett!

1 Like

Ja :grinning:

Passe store collager av Sukhi Karlsen.

1 Like