Nye kunstkjøp

Når man selger et premium bil merke som BMW, er det kult å ha premium verk på kontoret, noe jeg synes verket: Discoveries fra Bjor Grønner er. Fått flere hyggelige tilbakemeldinger på dette i dag, enda jeg har både Push og Dolk på de andre veggene. Veldig fornøyd med det👍

15 Likes

Så fint det ble! Gratulerer :tada:

1 Like

8 Likes

Fikk pakke hos DHL i dag…

!
etter 50+ skruer…IMG_20200709_164143|375x500
imponerende godt innpakket

Selwyn Senatori Champagne for two, Silketrykk x/38 kraftig hand finished

37 Likes

Hvor kjøpte du den?

Loyal. Mulig de har en igjen.

1 Like

Fake - Super Nurse Hand finished er på vei :ok_hand:

16 Likes

Deilig start på ferien #martinwhatson

17 Likes

Veldig fin den der. Igjen blir jeg dratt i to retninger. Den ene sier at dette er superfett til en hvilke som helst vegg. Den andre sier at dette passer best på en vegg i det fri. Mye mer denne enn Pøbel sin Lovers etter min mening.

Samtidig får jeg nesten lyst til å kjøpe denne her i gave til en random sykepleier. Hva koster denne herligheten?

M.Pieta - Stany emocjonalne. Røsket til meg denne på nettauksjon. Var noe her som fanget meg.

9 Likes

Den herligheten ble utsolgt på ca 1t. :slight_smile: (main) highonspraypaint.com mener jeg er nettbutikken til FAKE.

Månedene før release kunne du laste ned gratis en fil i A3 format med bildet. Han hadde og lagt inn nasjonalflagg i bakgrunnen. Kan sikkert sende han mail og få filen.

Roamcouch: Midnight Recital HF 4/5

23 Likes

Supernice, og perfekt innramming! Min favoritt av Roamcouch!

1 Like

Den gikk fort ja…

Pøbel sin Lovers er utrolig fin på vegg. Gleder meg til å se denne på veggen! Skjorta og munnbindet (ex logo) er HF så jeg tror det blir veldig bra.

Å om ikkje du får fatt den har vi denne herligheten inne til kun 1500,- (uten innramming)

10 Likes

Sverre Malling og Odd Harrong ble lagt til samlingen min! :star_struck:

12 Likes

Andreas Englund: «Heimlich»

15 Likes

Original:

super-nurse-free-download-A2-size.pdf (9,2 MB)

Norsk flagg, resized:

10 Likes

Lekker!

Rålekkert på veggen. 130x110 cm ferdig innrammet.

25 Likes