Når man selger et premium bil merke som BMW, er det kult å ha premium verk på kontoret, noe jeg synes verket: Discoveries fra Bjor Grønner er. Fått flere hyggelige tilbakemeldinger på dette i dag, enda jeg har både Push og Dolk på de andre veggene. Veldig fornøyd med det👍
Så fint det ble! Gratulerer
Fikk pakke hos DHL i dag…
etter 50+ skruer…IMG_20200709_164143|375x500
imponerende godt innpakket
Selwyn Senatori Champagne for two, Silketrykk x/38 kraftig hand finished
Hvor kjøpte du den?
Loyal. Mulig de har en igjen.
Veldig fin den der. Igjen blir jeg dratt i to retninger. Den ene sier at dette er superfett til en hvilke som helst vegg. Den andre sier at dette passer best på en vegg i det fri. Mye mer denne enn Pøbel sin Lovers etter min mening.
Samtidig får jeg nesten lyst til å kjøpe denne her i gave til en random sykepleier. Hva koster denne herligheten?
Den herligheten ble utsolgt på ca 1t. (main) highonspraypaint.com mener jeg er nettbutikken til FAKE.
Månedene før release kunne du laste ned gratis en fil i A3 format med bildet. Han hadde og lagt inn nasjonalflagg i bakgrunnen. Kan sikkert sende han mail og få filen.
Supernice, og perfekt innramming! Min favoritt av Roamcouch!
Den gikk fort ja…
Pøbel sin Lovers er utrolig fin på vegg. Gleder meg til å se denne på veggen! Skjorta og munnbindet (ex logo) er HF så jeg tror det blir veldig bra.
Lekker!