Tilfeldig valg av avatar mr?
Nope.
AO FTW
Me 2
Hei Telgos,
Flott bilde. Vurderer å kjøpe en original an MW jeg også. Har du noen tips om hvor det er enklest å få tak i og ca pris nivå?
Mvh
Georg
Hyggelig å se en gammel kjenning :). Den der har fulgt meg lenge og hatt en stor betydning for hvor jeg er i dag. Så det der var kjekt å høre.
Jeg er en moderne mann, selv om jeg begynner å bli eldre. Og selv om jeg også tidvis er grumpy og negativ, så har jeg nå gjort som epostlene har anbefalt. Jeg har kjøpt kunstverk. Digitalt kunstverk. Denne herligheten er det kun 7 stykker i hele verden som har, jeg fikk den siste. Litt usikker på om tallet fortsatt er 7, nå som jeg har delt det her inne. Men uansett - jeg har bestilt svømmebaseng på hytten, i påvente av avkastninger i 100 gangeren.
Takk for meg - og nei, jeg tror ikke jeg føler meg lurt, enda.
Gratulerer med ett fantastisk kjøp. Blir vanskelig og toppe den
Fikk hentet den hos Gategalleriet i dag. Rett på veggen. Kjører vanligvis svart ramme & svart eller hvit passepartout på det meste, men her skeiet jeg litt ut. Veldig fornøyd med resultatet!
Jeg kjøpte denne NFTen ved utgivelse, mest for gøy. Har ikke tenkt noe mer på den siden dengang. Får jeg $2.000 må jeg nesten vurdere å selge🤪
Lekker innramming!
Skal signaturen være på venstre side? Har ikke sett det på dette trykket før🧐
Flere av hans trykk som er signert på venstre side, ingenting å tenke på så vidt jeg vet:)
Et par nye kjøp. Lockdown annenhver uke i Oslo, så får jo fanken ikke ramma inn noe som helst.
Carlos Rodriguez - I Can Hear You Close to Me. Flott print, fantastiske farger. Fortsatt noen igjen så vidt jeg kan se, kjøpt hos ART FOR CHANGE hvor 20 % av netto-inntjeningen fra salget går til COPI, “… a community-based non-profit organization in Puerto Rico that works to “transform the community into a space of greater cooperation, justice, and solidarity”. Sjekk ut trykkene ifm. COPI-veldedigheten her.
Joakim Ojanen - Twins On A Roll. Kjøpt av hyggelig forummedlem. Fantastiske detaljer. 10-farget silketrykk trykket av Popinked, kvaliteten er top notch som vanlig. Ojanen er sær - digger det!
Du får hive deg på NFT bølgen, slipper dyre rammer og glass. Så her er det penger å spare.
None Frame Technology