Nye kunstkjøp

28 Likes

Grattis! Størrelse?

Takk! 1x1m :slight_smile:

1 Like


Endelig lov å poste :heart_eyes:

36 Likes

Nais :slight_smile:

1 Like

Fikk meg Shane Turner torsdag :slightly_smiling_face:

Shane Turner

10 Likes

Fornøyd med gårsdagen etter å ha skaffet meg Sudan og Lying F.

8 Likes

Tilfeldig valg av avatar mr? :slight_smile:

Nope.
AO FTW :slight_smile:

2 Likes

Me 2 :sunglasses:

1 Like

Hei Telgos,
Flott bilde. Vurderer å kjøpe en original an MW jeg også. Har du noen tips om hvor det er enklest å få tak i og ca pris nivå?
Mvh
Georg

9 Likes

:blush:

7 Likes

Hyggelig å se en gammel kjenning :). Den der har fulgt meg lenge og hatt en stor betydning for hvor jeg er i dag. Så det der var kjekt å høre.

1 Like

21 Likes

Jeg er en moderne mann, selv om jeg begynner å bli eldre. Og selv om jeg også tidvis er grumpy og negativ, så har jeg nå gjort som epostlene har anbefalt. Jeg har kjøpt kunstverk. Digitalt kunstverk. Denne herligheten er det kun 7 stykker i hele verden som har, jeg fikk den siste. Litt usikker på om tallet fortsatt er 7, nå som jeg har delt det her inne. Men uansett - jeg har bestilt svømmebaseng på hytten, i påvente av avkastninger i 100 gangeren.

Takk for meg - og nei, jeg tror ikke jeg føler meg lurt, enda.

18 Likes

Gratulerer med ett fantastisk kjøp. Blir vanskelig og toppe den :slight_smile:

Fikk hentet den hos Gategalleriet i dag. Rett på veggen. Kjører vanligvis svart ramme & svart eller hvit passepartout på det meste, men her skeiet jeg litt ut. Veldig fornøyd med resultatet!

29 Likes

Jeg kjøpte denne NFTen ved utgivelse, mest for gøy. Har ikke tenkt noe mer på den siden dengang. Får jeg $2.000 må jeg nesten vurdere å selge🤪

3 Likes

Lekker innramming! :slight_smile:

1 Like