Nye kunstkjøp

Kjøpte denne på Finn i dag. Skal bytte ramme

9 Likes

Skal signaturen være på venstre side? Har ikke sett det på dette trykket før🧐

Flere av hans trykk som er signert på venstre side, ingenting å tenke på så vidt jeg vet:)

Et par nye kjøp. Lockdown annenhver uke i Oslo, så får jo fanken ikke ramma inn noe som helst.

Carlos Rodriguez - I Can Hear You Close to Me. Flott print, fantastiske farger. Fortsatt noen igjen så vidt jeg kan se, kjøpt hos ART FOR CHANGE hvor 20 % av netto-inntjeningen fra salget går til COPI, “… a community-based non-profit organization in Puerto Rico that works to “transform the community into a space of greater cooperation, justice, and solidarity”. Sjekk ut trykkene ifm. COPI-veldedigheten her.

Joakim Ojanen - Twins On A Roll. Kjøpt av hyggelig forummedlem. Fantastiske detaljer. 10-farget silketrykk trykket av Popinked, kvaliteten er top notch som vanlig. Ojanen er sær - digger det!

9 Likes

Du får hive deg på NFT bølgen, slipper dyre rammer og glass. Så her er det penger å spare. :stuck_out_tongue_winking_eye:

None Frame Technology

10 Likes

Ikke helt nytt bilde , men ny innramming … :blush::deer::blush:

36 Likes

Da har to Jago kommet seg opp på veggen :slightly_smiling_face:

23 Likes

Flott ramme! Hvor fikk du laget den?

Takk for hyggelig tilbakemelding , veldig fornøyd :blush:

1 Like

Pøbel sin første byggestein :ok_hand:

17 Likes

Takk for tips @Gard

11 Likes

David Ask
Spennende strek.

6 Likes

Gratulerer! Hvordan er kvaliteten på disse? Har fortsatt ikke kjøpt de selv (har så utrolig lyst på et maleri eller trykket til Counter)

2 Likes

Overraskende god vil jeg si. Veldig fornøyd!

2 Likes

Kjøpte «The Devourer» av Curtis William Readel (kunstner, trykk-magiker & deleier i Popinked) før jul. Det ankom skadet to måneder etter bestilling (ikke Popinked sin feil).

Curtis & co. ordner mildt sagt opp og sender erstatning, legger ved flere trykk som plaster på såret samt et ekstra «The Devourer» AP.

Før erstatningen ble sendt ble vi enige om at jeg skulle kjøre en veldedighetsauksjon her på KV (fikser tråd i morgen) på den ekstra Devourer AP-en.

Hyller Popinked. Tidenes kundeservice og selvfølgelig ekstremt dyktige på det de driver med.

13 Likes

Popinked imponerer! Fikk du med Charizard som plaster på såret? Da hadde jeg håpet at mine trykk kom skadet frem :sweat_smile:

2 Likes

Haha, jepp! :man_shrugging:t3:

1 Like

5 Likes

Fikk du noe sporing før de kom?
Har ikke hørt noe her etter jeg bestilte.