Veldedighetsauksjon uten minstepris: Curtis William Readel - The Devourer (AP)

Ref. dette innlegget: Kjører en veldedighetsauksjon uten minstepris, “sponset” av Popinked.

100 % av salgssummen blir vippset til World Wildlife Fund (WWF) etter salg. Screenshot av kvittering lastes opp i denne tråden og sendes til admin/moderator.

Kunstner: Curtis William Readel
Kunstverk: The Devourer (Artist’s Proof (AP))
Størrelse: 56 x 71 cm (22" x 28")
Utgitt: Desember 2020
Opplag: 40 (merk at trykket som auksjoneres bort er et AP)
Medium: 6-color Hand-Pulled Screen Print on Mohawk Superfine UltraWhite, 160. Deckled Edges.
Tilstand: Perfekt/mint tilstand. Mottok det via FedEx i går. Sendt flatt og lagres flatt i original forpakning. Fantastisk kvalitet på trykket - tykt papir og solid kvalitet, som vanlig fra Popinked.
Kjøpsbevis: Kvittering om ønskelig, ingen COA.
Startpris: 0 kr
Budøkning: 50 kr
Sniper: 5 min sniper - siste bud må stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.
Betaling: Vipps
Auksjon avsluttes: Mandag 15. mars kl. 23.00.
Overlevering, ev. frakt: Holder til i Oslo (Kjelsås). Kan ev. sendes i stor/bred tube for kjøpers regning. Fraktkost betales av kjøper før sending.
Veldedig formål: Pengene vil gå uavkortet til WWF.

(første auksjon jeg kjører på KV, så om viktig informasjon mangler, please tell)

Bilder

14 Likes

1000

1 Like

1500

1 Like

Kjører en helgebump på denne + tilleggsinfo: kan også sende flatpakket i stedet for bred tube om ønsket (fortsatt for kjøpers regning, vil bli noe dyrere å sende).

Fant dette på IG, tror det kan bli ganske rått innrammet. Minner om at 100 % av salgssum går til WWF :panda_face:

Kan også legge til for spesielt interesserte at trykket er basert på mange av Curtis sine «shredded currency»-kunstverk hvor han shredder/makulerer faktiske (les: ekte) dollarsedler og setter dollar-remsene sammen igjen i en collage som da blir til selve originalverket, for eksempel dette nedenfor. «Currency art» er visst en greie. God helg! :clinking_glasses:

3 Likes

1600

2 Likes

Søndagsbump, litt over 24 timer igjen. Du støtter en god sak og får samtidig henda i et rått trykk (Artist’s Proof) :blush:

3 timer og 15 min igjen av auksjonen. Takk for alle bud så langt :blush:

Auksjonen avsluttes kl. 23.00.

Auksjon avsluttet, grattis til @OeppaB, og takk til alle som har lagt inn bud.

Jeg poster et screenshot av betaling til WWF når oppgjøret er gjort.

(takk for mal, @anon57870405 :smiley:)

2 Likes

Kvittering WWF. Takk til @OeppaB for ryddig handel. Tråden kan lukkes :+1:

9 Likes

Pokker jeg glemte denne helt bort. Gratulerer @OeppaB

2 Likes