Nye kunstkjøp

Takk for det, ble veldig fornøyd med sort passepartout på Rainen!

Du mente selvsagt innrammingen på forresten :slight_smile: ja den er veldig fin, og liker det litt ekstra provoserende (mtp motivet) at den er i eik​:blush:

1 Like

Herlig provokasjon. Må innrømme at jeg er dritmisunnelig på den der.

Kjenner følelsen… Det var umulig å ikke shippe ei nyre til Bangkok når muligheten bøy seg der ja, hehe

1 Like

Haha!!

Ønsket meg denne lenge, og fikk hentet den fra innramming i dag. En fin måte å ønske velkommen på i gangen synest jeg.
Nærmeste Banksy jeg kommer :slight_smile:

38 Likes

Helt rå :+1::cowboy_hat_face:

1 Like

Meget bra… Hvordan festet de den?

Isaac Cordal!

21 Likes

Veldig fine ! Hvor fikk du kjøpt disse ?

1 Like

Erik Foss - No One Rides For Free. Med en liten tegning på baksiden. Har sikla på en original av de abstrakte verkene hans en stund, men lommeboka sier nei :upside_down_face: Soon!

19 Layer screenprint on Somerset Velvet Paper. Hand signed edition of 99 with individual drawing on reverse. 55 x 68 cm.

8 Likes

Kjøpt direkte fra han etter korrespondanse over lengre tid. Disse har stått utenfor Hå Gamle Prestegård og ble fraktet fra Kristiansand (der de har vært lagret hos en venn av han) til Bergen. Vet Coa galerie har flere veldig stilige for salg Isaac Cordal – Galerie C.O.A.

Hå Gamle Prestegård juni 2019

15 Likes

70 kilo med kunst på plass…

42 Likes

Utrolig kult.
Ståldør ?

1 Like

Yes sir. Vi får se hvor lenge den får stå før den blir jaget ut i garasjen av overhode.

2 Likes

Fet. Hva ble kilosprisen :sweat_smile:?

2 Likes

28 Likes

Ca 76,- pr kilo :sweat_smile:

1 Like

Classic :star_struck:

1 Like