Nye kunstkjøp

Lekker den Fragmentation , og alltid hyggelig med litt hjelp. Men hvor stor ble den ferdig innrammet ?

1 Like

Ca 130 x 90🤩 Passet greit at konemor ville ha den over sengegavelen.

1 Like

Ja vil tro den passer perfekt der. Tror vi har for høy sengegavl desverre

Fantastisk.

1 Like

Det ser bedre ut om du senker bildet slik at møbel og bilde snakker litt sammen kontra å kline det opp i taklisten

1 Like

Enig, det står på agendaen👍 tanken var å få det opp og vekk fra ting som kommer til å bli satt på gavlen😬

Ganske så fan av Molotov serien av Icy & Sot :sweat_smile::raised_hands: Blir bra når disse kommer opp på vegg!

23 Likes

Panda HF

22 Likes

Meget pen, etter min mening det fineste MW motivet. Er denne luringen her som fikk meg i gang med interessen for samtidskunst og gatekunst. Innrammingen er pent og enkelt utført👏 Synes 9k (main) var for dyrt som nybegynner for et år siden, angrer sterkt i dag😏

5 Likes

Takk
Veldig fornøyd. 9K for en main hadde vært ett kupp ja :slight_smile:
Min MW favoritt er Polar Bear.

1 Like

Tilbake fra innramming:

41 Likes

Helen Beard - Wetting a new tounge with no telling, 2021.

Et av hennes mer ‘stuerene verk’ :sweat_smile: Flotte farger som poppet skikkelig syns jeg!

19 Likes

Dagens Ice Cream akkurat mottatt fra Italia :icecream:

Originalt verk inklusiv bonusskisse :blush:

19 Likes

Tilbake fra innramming:

38 Likes

Flotte trykk du har der :slight_smile:

1 Like

Jeg elsker det mens høvdingen heme hater det :stuck_out_tongue:

12 Likes

Har vært lenge i tenkeboksen på denne. Til slutt landet jeg på kjøp. Jeg kjøpte trykket som ett av de første verk jeg fikk i hus for en del år siden. Når denne dukket opp tenkte jeg det var en fin oppgradering.

Nå må jeg bare finne en god plass til verket.

15 Likes

Canevil har noen kule verk!
Kjekt å se at andre liker star wars :slight_smile:

20191227_092953|800x333, 50%

2 Likes

Artig bakgrunn :grin:

2 Likes

Star Wars var noe jeg vokste opp med som kid på 70-80 tallet. Som eksilbergenser er referansen til Bergen også viktig i dette motivet. Jeg satt i baren på Apollon når jeg var på «besøk» i byen mellom de syv fjell. Tok meg en pils da jeg fikk øye på trykket. Jeg sa til bartenderen «jeg tar det trykket, hvor mye skal dere ha?». And so it began. Ble en dyr pils, og det vekket en interesse som i dag har vist seg å bli enda dyrere. Men også beriket hverdagen min mtp interessen for kunst. :slight_smile: Dette er nok ett av de verkene som har en verdi for få… men for meg en affeksjonsverdi. :slight_smile:

13 Likes