Nye kunstkjøp

21 Likes

Roamcouch - Moon Child HF

!
Stian Borgen - Six blocks east of mars
(Kjøpt det sorte i midten)

Rustam Qbic - Not dressed for the Weather

Gleder meg til neste runde hos rammemaker👏

God helg😁

12 Likes

Hvilke str har denne?

159,5 x 124,5 cm

2 Likes

Endelig kom den opp på ein vegg, mens me venter på boligkjøp og betre veggplass😊

41 Likes

Utrolig stilig! Gratulerer! :raised_hands:

1 Like

Veldig flott, Johanna! Kjekt å se noen av disse i et godt hjem :slight_smile:

1 Like

2 nye kjøp og 2 trykk som har ligget litt for lenge i mappene er endelig kommet seg opp på veggene​:star_struck::smiling_face_with_three_hearts::boom::100:

Takk til @azidops og Gategalleriet for uoppfordret å foreslå å kjøre Fragmentation hjem uten ekstra kostnad da det rett og slett ble for stort for bilen​:star_struck::+1:

24 Likes

Lekker den Fragmentation , og alltid hyggelig med litt hjelp. Men hvor stor ble den ferdig innrammet ?

1 Like

Ca 130 x 90🤩 Passet greit at konemor ville ha den over sengegavelen.

1 Like

Ja vil tro den passer perfekt der. Tror vi har for høy sengegavl desverre

Fantastisk.

1 Like

Det ser bedre ut om du senker bildet slik at møbel og bilde snakker litt sammen kontra å kline det opp i taklisten

1 Like

Enig, det står på agendaen👍 tanken var å få det opp og vekk fra ting som kommer til å bli satt på gavlen😬

Ganske så fan av Molotov serien av Icy & Sot :sweat_smile::raised_hands: Blir bra når disse kommer opp på vegg!

23 Likes

Panda HF

22 Likes

Meget pen, etter min mening det fineste MW motivet. Er denne luringen her som fikk meg i gang med interessen for samtidskunst og gatekunst. Innrammingen er pent og enkelt utført👏 Synes 9k (main) var for dyrt som nybegynner for et år siden, angrer sterkt i dag😏

5 Likes

Takk
Veldig fornøyd. 9K for en main hadde vært ett kupp ja :slight_smile:
Min MW favoritt er Polar Bear.

1 Like

Tilbake fra innramming:

41 Likes

Helen Beard - Wetting a new tounge with no telling, 2021.

Et av hennes mer ‘stuerene verk’ :sweat_smile: Flotte farger som poppet skikkelig syns jeg!

19 Likes