Nye kunstkjøp

Bare å finne en vegg

24 Likes

27 Likes

Hei
Husker du hva denne kostet på release ?

3 Likes

Ca 5k

2 Likes

275£ i 2016

8 Likes

Angrer på at jeg ikke prøvde og kjøpe denne fra Parla
Noe av det bedre som kom ut i 2021

4 Likes

Forholdsvis grei pris på denne

2 Likes

9 Likes

Lightbulbman - Melgaard

Temmelig nøgd med disse.
Åpen for navneforslag :abcd:

13 Likes

Endte opp med denne selv :slight_smile: Liker best de ganske plaine. Så en som delte en som var nesten bare hvit. Den digget jeg!

12 Likes

20 Likes

Jeg glemte av releasen og kjøpte denne idag​:sob:. Spennende med min første NFT, tviler på at jeg får noe trykk​:joy::joy: og gleder meg til fortsettelsen i dette digitale markedet​:v::v::v::notes:

7 Likes

Fikk ikke med meg dette, men har også litt lyst til å teste ut NFT. Og synes ikke minst de er veldig kule! Hvor kjøpte du denne i etterkant?

De ligger på Open Sea

https://opensea.io/collection/thelightbulbman

Grattis @Thuglife. Digger den!

1 Like

Ett par miniprints

6 Likes

Hva ble de lagt ut for? 0.25 eth? Noen som vet hvor mye gas fees som påløper ved kjøp

0.5 ETH ved release plus gas på ca 70 usd.

2 Likes

Og vi som minta fra nettsiden og holder får signert print av NFTen. 2 for 1 :star_struck:

3 Likes

Er det ikke print for alle som holder den frem til man får beskjed om printet? Slik at han som kjøpte på OS også får det? Vil tro at det airdroppes/kan claimes en “bestilling” av print for holders? Evt sendes den airdroppen til dem som mintet, men da burde jo prisene på OS vært mye lavere enn de er…

1 Like

Når du først har fått printet kan du selge det uten å videreselge NFTen (hvis jeg har forstått riktig)