Vet noen om trykket får påskrevet det navnet man (eventuelt) gir NFTen, eller om navnet kun blir stående på OpenSea?
Har ikke sett noen egenkomponerte navn enda.
Ser for øvrig at det er gas fee på 30 dollars for å navngi kunstverket.
Vet noen om trykket får påskrevet det navnet man (eventuelt) gir NFTen, eller om navnet kun blir stående på OpenSea?
Har ikke sett noen egenkomponerte navn enda.
Ser for øvrig at det er gas fee på 30 dollars for å navngi kunstverket.
Respekterer at man har forskjellig smak, men blir du/dere aldri lei av alle disse kliss like taggede kvinneansiktene som Sandra har holdt på med i mangfoldige år?
Nja, for min del kjøper jeg bare de jeg liker, også vier jeg lite tid til de jeg syns er meh. Sånn sett klarer jeg å holde på interessen. Det hadde nesten vært mer naturlig at hun selv skulle begynt å bli lei. Selv er jeg åpen for den neste kan bli den nye favoritten. De er ikke kliss like heller hvis du ser nøye etter, hun bruker tegneserier ikke tags😅
Og denne heter , eller hva skal det forestille ??
Det er en vase, og den heter 2 flower-vase (hvis den har et navn).
Kjøpt på Salgshallen, https://shop.salgshallen.com/
Anbefaler en tur innom, mye fint.
Akkurat , nei ikke akkurat min enkle stil det der. Men vase altså , tenkte nesten på noe fra kjøttdisken jeg da, men hver sin smak tenker jeg.
Hehe ja alle skal få ha sin egen smak:)
Henta nettopp to skulpturer hos Takumi Morozumi. Første skikkelige keramikkverk i samlinga. Elendig video, men veldig kry, haha.
XO II, 2021. 69x48x39 cm. Stoneware, glaze, platinum.
Defolumu IX, 2021. 65x46x44 cm. Stoneware, glaze.
Det motivet der vokser og vokser på meg! En av dolks klart beste motiver!