Fikk endelig ramme på Nuno Viegas
Kudos for å lese The Dark Tower
Et must
Helt nydelig!
Det der ble fantastisk
Denne dukka opp i posten igår. Et nydelig Camilla Engström silkeskjerf i spesiallaget ramme av RO Frames. Rammen er et kunststykke i seg selv…
Liten historie rundt anskaffelsen av denne… Bestilt av Semaine tilbake i starten av februar og heldig som jeg var var det et av de aller siste eksemplarene de hadde igjen av edisjonen på 150. Produksjonstid på ramma var på opp til 8 uker så jeg smurte meg godt med tålmodighet og tok livet med ro. 8 uker passerte og jeg sendte en mail til Semaine for å høre hvordan det gikk. Fikk omsider svar og det viste seg at skjerfet med ramma har blitt sendt men dessverre er blitt forvunnet i postsystemet. Surt var det da de ikke har ekstra eksemplarer av disse og edisjonen av 150 var selfølgelig utsolgt på dette tidspunket. Det gikk mot en kjedelig refusjon av ordren og ingen vare. Men gledelige nyheter kom for meg da var Semaine såpps løsningsorientert at de tilbydde meg det eneste testtrykket av disse som eksisterer. Dette er en litt mindre raffinert variant en det endelige opplaget, men takka selfølgelig ja til det. Er glad for at vi klarte løse det på denne måten. All honnør til Semaine.
Utrolig tøft og kreativt! Likte veldig godt