Nye kunstkjøp

Danny Larsen - Dawn

11 Likes

To nye og en gammel (Chinook) :blush:

37 Likes

:sunglasses:

11 Likes

Da var endelig denne på vegg.

Dolk.
Boxer.
2010.

30 Likes


10 Likes

Lekre de trykkene fra MissMe, men var dessverre for sent ute til denne. Men trykkene ser veldig bølgete ut,eller er det mappene ?

6 Likes

Mappene, mitt er ikke bølgete :slight_smile:

1 Like

Bare mappene :grin:

4 Likes

Snek seg inn ett nytt snik

8 Likes

Godt å høre

32 Likes

Perfekt innrammet :fire::fire::fire:

3 Likes

Pent!

Har du fått rammemaker til å lage revne kanter?

1 Like

Jepp :slight_smile:

5 Likes

Takk :grin:

4 Likes

HVA? Har du revet i kunstverket? Hva er poenget med det? Folk er jo nesten hysterisk om det kommer en liten bulk i arket. Vil sterkt anbefale at kunstverk ikke blir modifisert hvis man ønsker å bevare markedsverdi.

12 Likes

Markedsverdien betyr ikke så mye for meg når det ikke skal selges uansett. Og jeg har fått ekstremt mange gode tilbakemeldinger på det :slight_smile: Men ja, sånn er det med klokker også, kan jo ikke bruke den før den raser i verdi, da er poenget borte. Klokker skal brukes og kunsten liker jeg flytende heng, da vil jeg ha revet kanter :slight_smile:

44 Likes

Rått! Herlig med litt passion for egen vegg her inne

8 Likes

Må si jeg er overrasket overrasket over den positive responsen fra KV medlemmene i denne saken. Til vanlig får jo folk angst og skal bruke tusenvis av kroner hos konservator for langt mindre skader en det dette trykket nå har fått.
En miniatyr knekk som kan skjules bak PP er jo en skandale, men rive av sidene på et trykk for at det skal se pent ut når det rammes inn flytende er ok , hmmmmmmm :thinking::thinking::thinking: ???

8 Likes

Jeg er helt for at folk gjør som de vil med sine ting og både klokker og kunst skal brukes og vises fram. Flott at du kjøper det for egen glede og ikke for videresalg. Likevel, kostet ikke disse trykkene 25k? Jeg har solgt trykk med mindre skader enn dette som jeg måtte redusere prisen med 50% av antatt markedsverdi for å få solgt. Tenker at det kan være grei folkeopplysning slik at ferske samlere ikke begynner å rive i Banksyene sine (fersk samler og Banksy i samme setning :thinking: ) fordi det ser bra ut flytende.

Resultatet ser veldig bra ut det.

Protesterte ikke rammemaker til å begynne med?

4 Likes