Nye kunstkjøp

Med uv-glass :slight_smile:

1 Like

Ser bra ut​:clap::clap:, hvordan er den festet?

Teppet er sydd fast i noen punkter til bakplaten, med nål og jutetråd. De svarte båndene fra redningsvesten er festet med svart tråd. Alt er demonterbart og ødelegger ikke matten.

1 Like

Erlend Mortensen, Cartoon downtown. Et bilde man kan titte lenge på😅

4 Likes

36 Likes

Nå snakker vi

3 Likes

Gjør vi?

1 Like

Helt subjektivt såklart, men er vel et av de bedre printene til Invader, i en spesialutgave det sannsynligvis ikke finnes så mange av i Norge fra før.

7 Likes

Takk, alltid kjekt med litt bakgrunnsinfo. :raising_hands:

Å sitte på bussen og sende en kort melding for å få mer info om bildet slik jeg gjorde i går kan slå feil ut. Jeg ser at det kan se ut som at jeg “disser” kjøpet, det var ikke intensjonen min, så beklager🙌

6 Likes

Veldig fornøyd med to verk fra Hilde Honerud. Kjøpt fra Palass hvor alt går til Leger Uten Grenser sitt arbeid på Gaza. Anbefaler de av dere som bor i Kristiansand å dra dit i morgen hvor det er siste åpningsdag.

7 Likes

7 Likes

9 Likes

3 Likes

4 Likes

Galleri M35

Er dette et pålitelig og troverdig galleri?

1 Like

10 Likes

Enkelte ting er overpriset til de grader :sweat_smile:

1 Like

Ikke et kunstkjøp, men en kunstgevinst - men satser på det er innafor her.

Vet ikke helt hva jeg syns om dette, og det kan fort bli det første verket som forlater samlingen min siden jeg begynte å samle for noen år siden. Men her er det uansett:

Sverre Bjertnæs - To under fjellet

2 Likes

Ikke kvitt deg med det ennå! Kanskje det kan åpne noen dører. Bjertnæs har mye bra, og har litt av en «rock n roll»-historie . Sjekk ut: https://tv.nrk.no/se?v=MKFO30000121

1 Like