Nye kunstkjøp

DotDotDot. Break Free!:slightly_smiling_face:

31 Likes

Bedre enn jeg så for meg, grattis!

2 Likes

Den er rå

1 Like


Fått dette opp :+1: Ragnhild Søvik .

6 Likes

Pejac - self defence i hus! Helt nydelig!

Fikk den jeg ønsket meg som special ed også - 1 am :star_struck:

31 Likes

Noen må vel lande på kulen etter at @Fingercut Wirkola har landa sin årlige Pejac. Jeg tar en for laget :waving_hand::

Kapsberger (olje på lerret) og Inger Sitter (litografi).

22 Likes

Veldig nice og langt over kulen, ned mot K-punkt det der :smiley:

3 Likes


Fornøyd fyr ….. JA :ok_hand:t4: 10 AM

21 Likes

Noritoshi Mitsuuchi

10 Likes

Første print av Tide i samlingen. Skikkelig fint i virkeligheten!

15 Likes

Den ble min​:grin:

12 Likes

Fem små Jackson Casady til hytta!

13 Likes

Endelig fikk JR sin Ladj Ly bli en del av familien​:heart:.

Han har vært øverst på ønskelisten en stund!

Og som en ekstra bonus fikk Miss Universe en makker på veggen, jeg har strevd i flere år med å få henne plassert på rett sted.

17 Likes

Har knapt handlet en eneste edisjon på fleire år, men greide da ikke holde meg unna denne av Sverre Bjertnæs.

16 Likes

Danny Larsen - Vintersti

17 Likes

Nydelig, snøbildene til Danny er alltid klasse!

2 Likes