Nye kunstkjøp

Nydelig…!! For min del blir det igjen kun en sort enkel list :slight_smile:

1 Like

Erik Jones Controller

11 Likes

13 Likes

Vakkert

Uten å virke for kritisk eller negativ eller noe som helst,så lurer jeg virkelig på hvordan den sølvrammen gir bilde en ny dimensjon??

1 Like

Mitt siste innkjøp, noen som har tanker på verdi på denne?

10 Likes

Hmmm skulle jo tro du visste verdien hvis du nettopp har kjøpt det?? Eller var det er "røverkjøp":sunglasses::sunglasses::sunglasses: Men sinnsykt tøff da!!!

4 Likes

Håper det går under kategorien røverkjøp ja :wink:

En ny og en gammel. Begge med ny ramme på😊

32 Likes

Meget snygt Calizto !!
Av ren nyfikenhet, det møbelet der, sånn ca hva er målene og hva veier det?
Spør litt ettersom jeg vurderer å anskaffe meg et slikt :slight_smile:

1 Like

Fantastisk! Meget misunnelig på den som ligger nede… ikke glem meg om du vurderer å kvitte deg med det en dag :innocent:

1 Like

Takk for det :slight_smile: Tegningsskapet er H:95cm B:143cm D:96cm med 10 skuffer. På toppen har jeg et lysbord som er H: 13cm B:127cm D: 96cm. Tyngde har jeg ikke peiling på, men skal jeg tippe så er det nok 80-100kg. Men kan lett håndteres når man tar ut skuffene :slight_smile:

3 Likes

En ny estetisk dimensjon :slight_smile: Synes sølvrammen går veldig godt til motivet; bygningene og himmelen.

Dette er jo selvfølgelig en smakssak.

1 Like

Ja helt klart en smakssak, personelig synes jeg disse sølvrammene ikke yter noen bilder rettferdighet.
Får snart akkurat samme bilde hjem fra rammemaker,med en totalt annerledes innramming,så det blir jo spennende å se om jeg går på en “smell”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Skal legge det ut for tilbakemelding, og håper å få det​:+1::+1:

3 Likes

Hvis noen andre lurer, så er dette det tegningsskapet jeg har :slight_smile:

http://www.designforyou.it/gb/drawer-units/84-draftech-10-drawers-din-a0.html

2 Likes

Nytt bilde
Murakami 727x777 m/sølvramme hehe!

33 Likes

Veldig stilig! Får mer og mer sansen for Mirakami!

1 Like

Ja det var sølvrammen sin det​:flushed: Du skal ihvertfall ha :+1:for at du har valgt et trykk helt utenom det som er vanlig og “akseptert” her på KV, så du skal uavhengig av rammevalg få et “kjærtegn” fra onkel​:+1::+1:

3 Likes

Det var nydelig, noe av det beste jeg har sett på kunstveggen på lenge.

3 Likes

Hei, Har du sjekket størrelsen på denne (SNIK - Emmaline Gold Ed) ? Mitt trykk er større enn 70x100 og passer dermed ikke i en standard ramme …
ER det lov å kutte?

1 Like