Nye kunstkjøp

Emmaline fortjener en rammemakers touch. Art glas, sort passepartout og sort ramme.

2 Likes

Sier meg helt enig med Chuey her. Mitt er allerede levert inn hos rammemaker, Aldri lov å kutte etter min mening :dizzy_face: Men store bilder er dessverre dyre å ramme inn :see_no_evil:

1 Like

To pene MW originaler på plass :grinning:

17 Likes

Veldig fornøyd med mitt siste innkjøp. John Olav Nilsen foto A/P. Har hatt lyst på dette siden jeg så det første gang og nå er det endelig mitt. Takk for at dere husket på meg @GalleriGEO​:+1: Fine farger, fin ramme, fint motiv og fin pris. Kan pappaperm bli bedre? :relaxed::relaxed:

17 Likes

Bare hyggelig :relaxed: Pappaperm høres fint ut.

1 Like

Hvor fikk du tak i denne go biten??

1 Like

Eg fekk snappa den opp for en stund tilbake fra finn.no. :smiley: Gleder meg til å se herligheten i ramme :heart_eyes:

1 Like

Har ett sett (rød og blå) om noen skulle være interessert. Kost pluss frakt. Kommer dessverre ikke opp på veggen her i huset.

Nafir - Tear Gas HF 2/3

6 Likes

Shang Xiangcheng🙌

14 Likes

Mitt første trykk! (og første post :flushed:)

33 Likes

Endelig fått mine første trykk i leiligheten :blush:

17 Likes

Danny Larsen - Stillhet


Danny Larsen - Birch

9 Likes

Mitt aller første kjøp, trodde egentlig jeg aldri skulle bli interessert i kunst men sånn kan det gå, må si jeg blir inspirert når jeg ser det dere deler her! Sinnsykt mye kult! Har Hope Scotch av PEZ på vei i posten nå

30 Likes

Lekkert! Bare vent, nå blir du straks bitt av Dolk-basillen også, og da har man det gående…

1 Like

Dolk-basillen er vell kurert for lenge siden vell? Rip :cry:

Kan godt hende jeg er utrolig treg i oppfattelsen,men mener du at din “dolk-basill” er kurert,eller at Dolk intressen generelt er død? ( Rip )

Jeg tviler ikke! Kunne tenkt meg en Snik & MW collab på veggen også… :wink:

1 Like

Da var min favorittdanser på veggen :slight_smile: Nok en gang strålende innramming hos Jonas på Galleri Kollekt!

Martin Whatson Equilibrium på papp edition 1/1

26 Likes

Nydelig!

2 Likes