Nye kunstkjøp

Enig i at det ikke er pent å kritisere andres kjøp. Jeg ser jeg skrev for generelt. Det er ikke pent.

Og heller ikke kritisere i salgstråder, men kritisere når kunstner gir ut nye ting, evt også når nye tråder opprettes til dette formål. Da må det være ok.

1 Like

Nei. Bare la være å si noe. Det er det beste. Enten skryter du eller lar være. Det holder i massevis.

2 Likes

Jawohl! Da sier vi det. :relaxed:

Good. Du trenger ikke engang å trykke like om du ikke liker det…:slight_smile:

1 Like

Helt seriøst? Det er ganske åpenbart hva du gjør og ganske småling måte å “komme/vri seg unna”. Rimelig lett å gjennomskue, spesielt når man vet hva du syntes om SC.

1 Like

Sinnemestring @spelly, sinnemestring.

10 Likes

Her er close-up (litt nærmere i allefall). Fotograf: min fru.

3 Likes

Elisabet Waris:

7 Likes

Dumt spørsmål men siden ingen andre spør, er det en Banksy original du har fått på veggen?

1 Like

Magnus,
Da JPS var i Stavanger nylig laget han en vegg som han kaller JPS vs Banksy Mk ll. Versjon 1 av denne veggen ble laget i 2013 på det nedlagte mentalsykehuset Barrow Guerny utenfor Bristol. I og med at rollekarakteren klovnen Pennywise fra filmen It, basert på boka til Stephen King, kommer i ny versjon i september i år valgte han å komme med denne oppdaterte versjonen av både klovn, jenta og balongen. Denne balongen er basert på oktober 2013 versjonen som Banksy laget i NYC og også ifm trykket Love Hurts. Lerret mitt er av kun ballongen fra denne veggen. Se bilde;

12 Likes

Har nettopp fått i hus et originalverk av Fredrik Wiig Sørensen. Han er en avsindig dyktig kar og vi er strålende fornøyd.

Sjekk ut:

http://fwsorensen.com/ og @fwsorensen.

13 Likes

Lekkert. Takk for tips!

1 Like

Kjøpt et svart ark? Stilig

19 Likes

Flott bilde & en fin 70-talls Nerdrum ved siden av.

1 Like

@Gulosten sin “Linjedolk” havnet til slutt i Bergen. Veldig fornøyd :slight_smile:

30 Likes

Da må Gulosten bytte avatar :slight_smile:

8 Likes

Aldri :wink:

Pez - H0pe Sc0tch. Meget fornøyd med at ramme ikl. kunstglass + innramming bare kostet meg litt over 1000 kr, takket være at jeg fikk kjøpe en “tom” ramme fra@azidops. Ble litt smalere i topp og bunn på rammen, men det kan jeg helt fint leve med :slight_smile:

12 Likes

Etter en del ukers venting har jeg endelig fått den på veggen. Konkluderte med at det måtte deles her inne

Pøbel - Pest

44 Likes

Drivved Pest. Det ble tøft!:ok_hand:

1 Like