Nye kunstkjøp

Her er close-up (litt nærmere i allefall). Fotograf: min fru.

3 Likes

Elisabet Waris:

7 Likes

Dumt spørsmål men siden ingen andre spør, er det en Banksy original du har fått på veggen?

1 Like

Magnus,
Da JPS var i Stavanger nylig laget han en vegg som han kaller JPS vs Banksy Mk ll. Versjon 1 av denne veggen ble laget i 2013 på det nedlagte mentalsykehuset Barrow Guerny utenfor Bristol. I og med at rollekarakteren klovnen Pennywise fra filmen It, basert på boka til Stephen King, kommer i ny versjon i september i år valgte han å komme med denne oppdaterte versjonen av både klovn, jenta og balongen. Denne balongen er basert på oktober 2013 versjonen som Banksy laget i NYC og også ifm trykket Love Hurts. Lerret mitt er av kun ballongen fra denne veggen. Se bilde;

12 Likes

Har nettopp fått i hus et originalverk av Fredrik Wiig Sørensen. Han er en avsindig dyktig kar og vi er strålende fornøyd.

Sjekk ut:

http://fwsorensen.com/ og @fwsorensen.

13 Likes

Lekkert. Takk for tips!

1 Like

Kjøpt et svart ark? Stilig

19 Likes

Flott bilde & en fin 70-talls Nerdrum ved siden av.

1 Like

@Gulosten sin “Linjedolk” havnet til slutt i Bergen. Veldig fornøyd :slight_smile:

30 Likes

Da må Gulosten bytte avatar :slight_smile:

8 Likes

Aldri :wink:

Pez - H0pe Sc0tch. Meget fornøyd med at ramme ikl. kunstglass + innramming bare kostet meg litt over 1000 kr, takket være at jeg fikk kjøpe en “tom” ramme fra@azidops. Ble litt smalere i topp og bunn på rammen, men det kan jeg helt fint leve med :slight_smile:

12 Likes

Etter en del ukers venting har jeg endelig fått den på veggen. Konkluderte med at det måtte deles her inne

Pøbel - Pest

44 Likes

Drivved Pest. Det ble tøft!:ok_hand:

1 Like

Sinnsykt nice og svært god smak! Gratulerer med flott verk!

3 Likes

Martin Whatson x Sandra Chevrier - Peace

14 Likes

Akkurat kommet hjem etter en måned offshore så hadde diverse prints ventende hjemme etter mye dødtid på jobb :slight_smile:

PEZ H0pe Sc0tch

MadC NYC1982

Snik Falling out of consciousness AP Pink

Martin Whatson En Pointe HF White

11 Likes

Liker Peace bedre og bedre. Sandra mente selv at motivene med Whatson bakgrunn var mest spennende da disse var mer ulike hennes orginale verk, selv om de muligens trengte noe mer tilvenning.

Blir spennende og se utviklingen på disse trykkene, regner ikke med at alt rammes inn. Er enda ikke kommet noen på finn eller E-bay så foreløpig vanskelig å få tak i.

Grattis! :slight_smile: Akkurat som @Phly, så liker jeg Peace bedre og bedre, jeg også. Leverte mitt til rammeverksted på lørdag. Gleder meg til å få det i retur.

1 Like

Takk @Phly og @andyman. Jeg er fortsatt meget bitter etter hva som skjedde i Svg, men sånn er nå livet… Om det er noen her inne som er virkelig sugne på Peace, så er det bare å komme med et bud. :wink:

1 Like