Vi er jo alle forskjellig. Men selv føler jeg at øynene mine ikke klarer å hvile på noen av bildene eller gruppen som helhet. Trolig på grunn av partallsgrupperingen og den dominerende gullrammen. Tror jeg heller ville hatt den alene et annet sted
Ble tatt litt i farta, noe mørkt og uklart så beklager det. Det er hva jeg har fått opp hit til. Jobber med saken, må ha laser og en kompis hånd når jeg skal få opp Cosmos og de andre. Venter i spenning på en dyr regning fra rammemaker for de andre prints/bildene

Det første ble for mørkt, men var mest plassering og høyde på oppheng jeg tenkte på.
Jeg er døds fornøyd med min trippie-stue og verre skal bli

Gratulerer med et D*Face ikon!
Thanks, @Ulrik!
Føles bra å ha fått kloa i denne. Veldig enig mht ikon-betegnelsen.
Kult, gratulerer!
Veldig bra, gikk fort på veggen iallfall:)
Helt rå vegg!!
Ja henge opp bilder er ikke bare bare. Er nok enig med @Pinkerton her. Gullrammen er alt for dominerende,og gjør at det hele ser litt rotete ut. Som du selv sier, det skal være behagelig å se bildene,men her blir man bare forvirret. Plasser trykket med gullrammen et annet sted,og heng de andre på linje i bunnen. Svarte rammer vedsiden av hverandre,og den hvite på en av sidene eller plasseres på en annen vegg den og.
Synes du har såpass bra bilder at de fortjener litt bedre organisering.
Er IKKE negativ på noen måte,bare min mening.
Ikke helt uenig. Her er det heller ikke meningen det skal se helt ryddig ut da det er mer gruppen i helhet jeg liker. Og om jeg bare hadde hatt noe ledig veggplass så kunne jeg nok gjort det anderledes. Men det er nok ikke en eneste veggplass ledig her dessverre
Ja ante meg du hadde stappfulle vegger:ok_hand:,men da tror jeg jammen du må prioritere og rotere litt på samlingen din,det fortjener den sikkert:+1:
Stilig, hva er det?
Søk opp Sage Barnes på Instagram.
Selger bare “steindyre” originaler fra hjemmesiden sin, worksbysage.com - men fremdeles noen trykk til overkommelig pris hos http://www.eyekandiart.co.uk.
Snakket litt med innehaver av sistnevnte galleri før kjøp. Hyggelig helt til kjøpet var fullført og betalt. Slik jeg forsto det var hun/ galleriet nylig blitt dumpet av kunstneren, og var glad for å bli kvitt det hun hadde av han.
Flott! Har fulgt han en stund på instagram. Han lager mye bra. Hvordan var kvaliteten på printet?
Gratulerer med en flott SB!
Vil du si at dybden i penseltrøkene fram i printet? Synes maleriene er rå akkurat der!