Nye kunstkjøp

Bommet på Pøbelen i går. Fikk litt “trøst” på døra i dag;

16 Likes

Stilig, hva er det?

Søk opp Sage Barnes på Instagram.

Selger bare “steindyre” originaler fra hjemmesiden sin, worksbysage.com - men fremdeles noen trykk til overkommelig pris hos http://www.eyekandiart.co.uk.

Snakket litt med innehaver av sistnevnte galleri før kjøp. Hyggelig helt til kjøpet var fullført og betalt. Slik jeg forsto det var hun/ galleriet nylig blitt dumpet av kunstneren, og var glad for å bli kvitt det hun hadde av han.

1 Like

Flott! Har fulgt han en stund på instagram. Han lager mye bra. Hvordan var kvaliteten på printet?

Gratulerer med en flott SB!
Vil du si at dybden i penseltrøkene fram i printet? Synes maleriene er rå akkurat der!

3 Likes

To nye kunstkjøp levert for innramming. Ser enda mer fantastiske ut live. Meget godt fornøyd :grinning:

Sandra Chevrier - La cage et L`Intranquilite XL

Ernest Zacharevic - No Fly Zone Special Handfinished Variant

24 Likes

Fra Ecomoyoauktionen? Traff nesten på den sandraen! Håper på å få sett den i ramme :slight_smile:

1 Like

Ja, det stemmer. Denne er STOR, så gleder meg til å se den ferdig innrammet på vegg :smiley:

1 Like

Gratulerer med to flotte trykk!
“No Fly Zone” både trudde og håpte jeg lenge skulle havne hos meg, men du tok meg på oppløpet. Håper du deler endelig resultat, så får jeg nøye meg med nytt bakgrunnsbilde på mobilen…

1 Like

Hva er kost for innramming med beste type glass for et så stort trykk?

Endte vel på ca. 4500,- om jeg ikke husker helt feil…

1 Like

Det høres ut som en bra pris :blush: Blir fint å få disse opp på veggen :+1:t3:

1 Like

Hva mener du med “beste” type glass? Tenker du da vanlig UV70 eller mener du Optium Museum Acrylic ( 99% UV ) som ofte er det dyreste og aller beste rammemakere tilbyr?

Det er vel litt subjektivt hva som er det beste som den enkelte har behov for :blush: Selv har jeg begge deler, men i de aller fleste tilfeller er UV70 godt nok for mitt bruk.

2 Likes

Kom to stk idag fra Elki. Måtte prøve henge dem på vegg med engang :slight_smile:

18 Likes

Skills :facepunch:t3::blush:

Det dyreste tror jeg har veiledende pris på 12k per kvadrat…

@AlexanderG gratulerer!

Stas å ha fått denne opp på veggen👌 Fornøyd med å kapre den på Eco Moyo auksjonen. Takk igjen for en fin auksjon @Calizto

14 Likes

Jøss, den kom raskt opp på veggen👍🏻 Bra du er fornøyd😊

1 Like

Første fridag på 4 uker, og ender opp med 3 kjøp på rappen:bilde

Jaja, dagen er ikke over enda

10 Likes