Nye kunstkjøp

Takk. Betalte det han ville ha :slight_smile: Helt ok pris, men helt sikkert over det en del Dolk lerreter ligger ute for nå. Likte det så godt :sunglasses:

1 Like

Ja det skjønner jeg godt - den er utrolig flott! Welcome home :grinning:

1 Like

Hiver meg på her. Ja den der var dødsfet,virkelig tøff. Gratulerer med en av Dolk’s aller tøffeste.

1 Like

Mange takk :slight_smile:

Er det flere som liker David Flores? Skulle hatt printet også :slight_smile:

9 Likes

Mint på uaa har en del rimelige Flores til salgs. Prints og testprints. Hyggelig type. Kjøpte noe Vilmansa av ham. Raskt levert og godt pakket for frakt.

2 Likes

6 Likes

12 Likes


Da var «babyen» min endelig tilbake fra rammemaker😍 Så var det å bestemme seg for hvilken vegg den skal på…

13 Likes

Skullboy with Butterfly, x/40, etsning.
Min første Sverre Malling, skal hente den til helgen, gleder meg!

19 Likes

Supergira over å ha fått denne i hus!

Thomas Nesland Olsen (Uten tittel) 46x60 olje på lerret.

Thomas er norsk-amerikaner med bakgrunn fra skateboardmiljøet. Han er klassisk skolert og blandingen av det teknisk nøyaktige og motiver med tilknytning til vår egen samtid gjør hans arbeider annerledes og spennende. I tillegg er han en tvers gjennom superhyggelig fyr!

6 Likes

En omskolert fisker og et naturtalent har fått ramme.

15 Likes

Sandra Chevrier hentet disse hos Kunstgalleriet Kunstgalleriet i Stavanger i dag. Superfornøyd!
Strålende service i kombinasjon med gode innspill på både rammer, glass og pasp fra rammemaker Lena!
Anbefales virkelig!

9 Likes

Har vel ikke lagt ut bilde av dette 1UP trykket. Ikke nytt innkjøp, men endelig innrammet (Takk @JonasLeborg) og på veggen!

9 Likes

Fikk endelig kloa i denne.

David Shrigley - Sell Your Soul.
Artist Proof.
2012.

En relativt grei 16. mai… :wink:

14 Likes

:heart_eyes:

1 Like

Pen gave til dagen!

1 Like

Den der er rimelig frekk! Lov å spørre hva du måtte ut med? :slight_smile: Gjerne på PM!

Gjerne for alle :slight_smile:

1 Like

Fikk en super rask levering av @JonasLeborg på ny innramming av siste Pez trykket. Levert mandag ettermiddag hentet onsdag formiddag.

Funnet seg en midlertidig veggplassering i dag:

Takk til @Solo for import fra England og auksjon her :slight_smile:

Fikk også hentet en innrammet Pøbel. Som ikke har funnet plassering på vegg ennå.

18 Likes