Nye kunstkjøp

Pen gave til dagen!

Den der er rimelig frekk! Lov å spørre hva du måtte ut med? :slight_smile: Gjerne på PM!

Gjerne for alle :slight_smile:

Fikk en super rask levering av @JonasLeborg på ny innramming av siste Pez trykket. Levert mandag ettermiddag hentet onsdag formiddag.

Funnet seg en midlertidig veggplassering i dag:

Takk til @Solo for import fra England og auksjon her :slight_smile:

Fikk også hentet en innrammet Pøbel. Som ikke har funnet plassering på vegg ennå.

Hva heter dette bildet…hvem har laget det…ne sted man kan få tak i det? :slight_smile:

Hei, bildet heter Miss Universe og kunstneren er John Doe.
Det ligger et til salgs på UAA for $2500.

Verdt å merke seg at det som ligger på uaa er sort/hvit og ikke HF slik som det i posten her inne. I tillegg er forlangende pris alt for høy. Andre har ligget ute til 14-15.000 uten å bli solgt.

I mine øyne gjør fargene hele printet. Sort/hvit er på langt nær det samme. Sikkert derfor man sliter med å selge disse også.

Da ble det en Sverre på meg også, har sett på den siden oljemaleriet lå til salgs på Blomqvist for noen år siden. Så spørs det bare om jeg skal la han overta plassen til læremesteren :thinking:

Kjøpte meg et lite maleri da jeg var på studiobesøk til Audar Kantun. Vi skal vise han i en gruppeutstilling etter sommeren

okidoki! takk for svar :slight_smile:

Da var det i hus:

Nydelig!

Får dessverre ikke lov til å ta med meg bildet i bakgrunnen.

Godt å se at det fins folk som tar seg råd til slike godbiter også i Norge, bare å gratulere :blush:

Tar seg råd til slike godbiter. Snakker du om smultringen han har kjøpt seg?
(Herlig liten detalj med bildet)

Angela China (“Gumshoe”) - Meatpacking.
Edition of 40.
2017.

Andrew Moncrief
“Portrait of the artist as a young man”
Olje på lerret

Veldig fornøyd med denne go’biten fra Kim SinnSykShit Larsen😊

Panorama

Nydelig, gratulerer :tada: