Nye kunstkjøp

Da kommer 2 stk Henrik Uldalen, snart på en vegg👏

23 Likes

en vellykket måte å sende på, og et enda mer vellykket stykke kunst🙌

15 Likes

Og ikke en fullt så vellykket måte å laste opp bildet på. :joy: Men kunsten er lekker!

3 Likes

Ny skulptur🙌

6 Likes

Siste litografi av Sverre Malling, “Norwegian Muskox”. Kraftig dyr og kraftig bilde, fortjener en kraftig ramme… :grin:

Ny ramme på “gammelt” bilde (maleri/tempera) av Elisabeth Werp:

En av de siste bildene (akryl og penn på lerret) av Atle Østrem, “Game of Life”:

14 Likes

Fikk mitt Mehdi - Shaped Future i dag jeg også. Det så veldig bra ut og en solid størrelse!

15 Likes

Fikk Enigma av Mehdi idag. Må si at jeg er imponert over trykkets kvalitet og farger. Selvfølgelig skulle jeg ønske det var originalen jeg hadde, men får nøye meg med printet. Dette gleder jeg meg virkelig til å få på veggen😍

16 Likes

Fikk også mitt Enigma her om dagen og det var feilfritt. Posten hadde selvfølgelig ikke klart å styre seg, så ble dessverre 2800 for å hente det ut og litt papirjobb fremover. Men hva mer kan man forvente av den gjengen der?

Noen må gå til media med dette greiene. Tv2 hjelper deg eller noe slikt. Håpløst at posten kan holde på med det her.

Ser veldig bra ut :slight_smile:
Sendte inn dokumentasjon på mitt og 0,- ved mottak :tada:

1 Like

Fikk også mitt eksemplar i forrige uke. Ser utrolig bra ut!
Ble 0,- ved mottak for min del også. Richard sa at han skulle merke pakken med nødvendig dokumentasjon - og det funka tydeligvis her. Vil anta at din pakke ble merket med det samme…

1 Like

Sendte inn dokumentasjon jeg også, hjalp ikke det gitt. Men all dokumentasjon av betydning står jo på utsiden av esken også fra Richard, kan de ikke lese engelsk?

Ja @Petts

Hjelper ikke med merking på pakken. Mitt stoppet i tollen og jeg måtte sende avgårde dokumentasjonen til Richard og faktura på nytt samt henvise til paragraf i mval og forskrift til mval. Da ble det kr 0 her også.

Rottegjeng

2 Likes

Hva er det de gjør? Toll?

de tar 25% moms på bildet selv om de har fått all nødvendig dokumentasjon flere ganger

En liten titt før man pakker det fint bort igjen :smirk:

16 Likes

Pakke bort igjen?! Nei nei, plass på veggen her! :smiley:

Pakke bort? Du skal gi det bort til den lokale MC Donalds sjappa?

Hvem er dette?:slight_smile: