Nye kunstkjøp

Oli Epp :wink:

Tråder på kunstveggen - Oli Epp

Omg her har du vært flink! Hvis du skal pakke det bort kan du like godt selge det til meg :wink:

2 Likes

17 Likes

Tror et par stykker her inne har alt for mye pent pakket bort. Når det burde få en fin plass på vegg. :slight_smile:

Takk, takk. Det er allerede mottatt tilbud i innboksen, men det blir orkesterplass på den etterhvert som jeg får kommet meg til rammemaker. Så den er bare «pakket bort» for noen dager.

4 Likes

Takk og lov. Gleder meg til å se hvordan den ender opp!

Er dette endret nå? Venter på Siestaen er det noe jeg må gjøre i forkant av shipping? Takk for svar!

http://www.posprints.com/artists/andreas-englund/problem-1

Har trua på denne!

2 Likes

Liker Andreas Englund veldig godt, har selv flere trykk fra han. Som det meste av kunst ser trykkene mye bedre ut live.

1 Like

Nei…er bare å ta det som det kommer. Ikke godt å vite når de bare ilegger mva og når de stopper ting i tollen for at du skal dokumenter hva det er og verdien på det.

1 Like

Takk!


Todd

11 Likes

Sexy! Få se hele da!

Den kommer etterhvert!

Kjøpte nylig dette bilde på auksjon, litt kontrast til mye annet her på forumet, men det er ett litt eldre litografi av selveste Erik Werenskiold, dette er askeladden og troll. Har lenge vært på jakt etter motivet, enten det eller noen Kittelsen klassikere men det er utenfor min prisklasse. Jeg skal bytte ramme så hvis noen har forslag, kom gjerne med det :slightly_smiling_face:

26 Likes


Ble veldig fornøyd med denne :grin:

13 Likes

26 Likes


Miss univers er endelig på veggen!

24 Likes

Lekkert. Hvem er kunstneren?

Hei Christoffer
Han heter John DOE og er Britisk.
Det er et gammelt motiv som han har laget mange av, jeg kontaktet han og han laget et til meg!
Veldig fornøyd med det.
Finnes også som print

Mvh
Helge

3 Likes