Endelig på plass! Meget fornøyd
Her er den grå varianten. DØDSFET!!!
Så da er det bare å velge rett pp og ramme,og få det på veggen.
gleder meg! skal ha 3 bilder opp på veggen fra han nå - leverer de inn neste uke. Går selv for ART-glass, og eikeramme.
Cool Qbic. Har den i samme farge på veggen selv.
Kanskje ikke det typiske Kunstveggen-bildet, men jeg liker det. Blir bra å få det rammet inn og opp på veggen.
Mikael Persbrandt studerte kunst i Stockholm på 80-tallet, og hadde sin første utstilling som 19-åring. Dette bildet heter «Rus» Han var veldig god på det også en periode
Er så rått det bildet! Hvem er kunstneren?
Flott motiv ja. Kunstneren er qbic
Flott👍
Skal henges litt annerledes, har midlertidig brukt de hulla jeg har👍
Men er over snittet fornøyd med ramme og paspertout, og det var rammemakeren min også:money_with_wings:
Tøff innramming. Gjorde seg med et par lag passepartout.
Ble veldig happy med resultatet. Planen var dobbel paspertout, og en relativt heavy og bred variant. Men rammemakeren tok en sjefsavgjørelse og la trippel. Jeg er glad for det👌
@Helge - kule i hvit også👍
Jeg syntes disse Sandra trykkene er grisefete (selv om det er synd opplaget er som det er, og man blir dritt lei av å se de på Finn.no i hundretall) men jeg personlig liker disse bedre enn mange av trykkene hennes som koster 5 gangen. - så da spanderte jeg på meg innramming som kostet litt.
Kamp om bildene på Leonard Rickhards utstilling på Kunstnerforbundet. Ble revet med og kjøpte denne. Veldig fornøyd!
Nydelig